Meglepetés lesz...

2012. április 3., kedd

Tenger és meglepetés - Kedd 3.

A délelőtt Adristul, eseménytelenül telt. Mosás, játszódás, főzőcskézés. Nem húztam az időt, ebéd után gyorsan letettem a gyereket aludni. A tengerpartra szerettünk volna menni, azt pedig nem lehet 4 körül kezdeni. Jót aludt és még alig múlt 2 óra. Gyorsan bevert egy banánturmixot...
(A füle még mindig kék, de kopik:)



Issza...


Mosolyogj kicsikém...


Nem szaroztunk, váltóruha, kaja, pia, irány a part. Az utazások mostanában teljesen botránymentesen zajlanak, sőt. Új poénja, ha sokan vannak és közel áll hozzá valaki, akkor vagy megfogja a kezét, vagy a zsebében turkál. Nagy siker. Amúgy nézelődik, kommentál. AJTÓ, SÍN, VONA, stb. 
Neo Falironál át a végtelen alagúton, gyors pisiszünet. A villamos csengetett picit és megvárt. Tündéri:)
Szokásos helyünkön ütöttünk tábort. Még nem unjuk, de majd más szakaszokat is felfedezünk. 
Az egyetlen kellemetlenség az, hogy bár a közönség gyér április elején, de így, egy főre tízszer annyi árus, kínálgató jut. Most menő a napszemüveg, óra, napellenzős sapkák, szerencsekarkötők és a hennatetkó. A legtöbben nem erőszakosak, de olyan is akad. Sőt még egy őrülttel is találkoztunk. Adom a gyerekre a cipőt, arra jön egy motoros. Khaled megijed, motoros megáll. Aszongya: beszélek e angolul. Mondom igen (azt hittem kérdezni akar valamit). Aszongya: very nice vagyok. Mondom kössz. Motoros: egyedül vagy? Pirk: szerintem ez itt rögtön kettő (szüljél sünt!). Mégis mire gondolt???:)))

Na de lássuk a medvét...



Új ötlete...



Tegyük még rá ezeket is...


Dráma...


Friss kenyér és alma, a legfinomabb parti/y kaja...


Jó idő volt, de fújt a szél, ezért ő ruhástul mulatott ezúttal. Volt köztünk némi vita a cigarettacsikkek összeszedegetését és morzsolgatását illetően. Kezdett széthullani a gyerek, átvágtunk inkább a játszó felé.
Már teljes biztonsággal megy...


És csúszik, a legmagasabbról...



A játszótéri porban is turkáltunk...


Ideje volt indulni, bár nehezen hagytuk ott a terepet. Segített az elhatározáson, hogy a promenád minden árusa odasereglett, vsz. a rendőrök elől menekültek. Könnyű préda lettünk volna, inkább iszkoltunk:) 
Villamos-metró között pisiszünet. Itt annak ellenére eltöltöttünk még fél órácskát, hogy egy idős úr figyelmeztetett: kutyakaki lehet a fűben. Ne már, frankón???:)...



És a nap poénja. Egy igazi klasszikus móka...





Nehezen de elindultunk. Annál is inkább nehéz szívvel, mert azt mondta kakilni kell, de sajnos a fűben nem lehet szerinte. Majd a kocsiban, a metrón tuti lehet. Nem gond, ma még nem voltam szaros, épp itt az ideje. Hazafelé megette a vekni másik felét, szerencsére ez lefoglalta az emésztését, kifelé nem jött semmi. Bravó!

Na de, ha mindez nem lett volna elég, az igazi meglepetés, öröm, bódottág a liftnél várt bennünket...


Na ki küldte?...


DEJDI!!!


Bontja...


A képeslapot zavarában és a lufik miatt:) nem tudta teljes pompájában kiélvezni. Az esti meséhez viszont vinni kellett, és azon mutatta, hogy mimerrehányméter. Csak úgy sikerült megakadályozni, hogy az ágyába cipelje, hogy fölé lógattam a parafatáblára:) Nagyon köszönjük!

7 megjegyzés:

  1. Kétség nem fér hozzá, ő is drámatagozatos! De ő még legalább tud örülni egy pitypangnak is! Durva, nálunk még elő sem bújtak, ott meg már elvirágzott. Nagyon jó fotók. Nem beszélve a videóüzenetről Gábinak! És már ilyen messzire is pelenka nélkül nyomjátok? Ügyes!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez zsigerből jön, a műsírást még nem is láttátok:) Igen én is erre gondoltam. Hamarosan itt minden kiég az tuti. Ki kell élvezni.
    Pelenkát szigorúan csak alváskor visel, működik is a dolog. Otthon nem tom mi lesz, minden vendégségbe viszünk bilit? Vagy mindenki szerezzen egy sámlit!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyesbítek: ma reggel láttam virágzó pitypangot.
      Nem kell bili, elég egy wc szűkítő, azt könnyebb cipelni. :)
      Ja, Dórika még pisilni sem hajlandó fűben, mint legutóbb kiderült. Ezek a mai gyerekek...

      Törlés
  3. Valószínűleg valahol elveszítettem a fonalat. Miért kék a füle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is. Csak nem mertem mondani. Szóval, miért kék és mióta?

      Törlés
  4. Megfestette pár napja a padlóval együtt:) Semmi extra, csak azt hittem már korábbi képeken is feltűnő volt:)

    VálaszTörlés
  5. Na akkor én már nem kérdezem meg. Nem látszott eddig, biztos eltakarta a haja :) McGywer tudja a választ arra a kérdésre, hogy miért vitték házhoz az egyik borítékot, és miért nem a másikat? Amennyire látom, ugyanakkorák voltak, vagy nem?

    VálaszTörlés