Meglepetés lesz...

2012. április 16., hétfő

Mentes - Hétfő 16.

Délelőtt muszáj volt tölteni a fényképezőgép elemeit. Délután úgy vittem el a gépet, hogy nem raktam vissza őket. Na?
Így illusztráció híján nincs is ötletem, meg a risza úgy sem érdekel senkit:) Mindenki a habtestű okostojásra kíváncsi, amit meg is értek:)
Ezért szabadságoltam magamat mára, csináltam esti pirostésztát és megnéztünk egy filmet, továbbra is Ágnes jóvoltából:) Ti is tegyetek így, ne bújjátok folyton az internetet:)

Amúgy a téren voltunk. Bicikli lábbal hajtás már remekül megy, lejtőn tekerve is. Adri később csatlakozott, ittunk egy kávét is, a már megint! másnapos görögök között:)
Ebédre halacska, spenótsaláta, hagymaleves.
Khaled mindezek után sem akart aludni. Csinálta a fesztivált még egy fél óráig. Aztán kinyúvadt.
Délutánra természetesen szél és fellegek, de a tengerpartról már nem tudtunk lemondani. Az úti cél mellékes is, ha van metrózás és villamos.

A nap igazi híre, hogy a mesefilmek egységes MOMO elnevezése, hirtelen szanaszerte ágazott, átadva a helyét különböző választékos kifejezéseknek (mellesleg nem kevéssé megkönnyítve az én dolgomat, mikor hajnalban végig kell barkóbáznom az összes fosságot:
POTO - Pocoyo
PINGU - Pingu, (az n betű kissé lenyelve, de ezt hallottátok)
PEPI - Peppa Pig
Remélem csak véletlen, hogy a P-betűs meséket választja rendre. Ha nem akkor tényleg orvos kell:) Momo most már egységesen maga az internet, mármint a szolgáltatás. Ha nem tudnátok a FAL-ból jön. 
Ja és virágzanak a mandarinfák, azokat is le akartam fényképezni, ha már isteni illatukat nem tudom közkincsé tenni. Holnap!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése