Meglepetés lesz...

2012. április 18., szerda

Borúra derű - Szerda 18.

Reggel az idei éve legocsmányabb időjárására ébredtünk. A közeli hegyeken még látszott, milyen volt a világ az eső előtt, de az se sokáig...

Igyekeztünk nem kikészülni teljesen, az előreláthatóan szobafogságban eltöltendő naptól. Pár jó falat csodát tesz ilyenkor. Annyira menőnek tartja a pozícióját, hogy az egész rakást itt fogyasztotta el, 2 szelet kenyérrel kiegészítve...

Mára zöldséglevest terveztem, és volt aki megfőzze...

Anyuka már nem túl fitt, de közben látjátok mi történt a pulton, a padlót már fel sem vettem. Amúgy cuki:)...

Gyorsan megváltunk egymástól, hátha délután jobb lesz a helyzet (itt a délután sajnos tényleg nem sokkal 'dél után'). És valóban, könyörgéseink meghallgattattak. Erős szél fújt, de a nap is kisütött olykor. Ahogy tudtunk elindultunk, ha újra esni kezd, már legalább nem tart vissza:).
Ma International Monuments Day van, sok múzeum ingyenes. Régóta terveztem ellátogatni valahova, akár a Khaleddal is:). Evangelismos metróállomás felé vettük az irányt, itt több múzeum, illetve rom is van. A kultúra iránt kevésbé fogékonyak egyből visszamennének a metróba...

Rögtön egy kellemes parkos helyen találtuk magunkat. Éljen!!! ( A képeken megfigyelhetitek a tuti új gatyáját is)...

Az út bal oldalán ezt látni, a metróállomás is erről a templomról kapta a nevét.
Graffitivel azért elég vagány...

A templomhoz tartozó épület...

A hangyáktól teljesen ki van bukva...

eukaliptusz botocska...

Virágzik, ilyet sem láttam még soha...

Tempósan haladtunk a Syntagma tér irányába...

Szép ez a park, de egyeseket csak a kilógó locsoló csövek érdekelnek...

Végre a virágzó mandarin. Isteni illata van...

A térről átvágva a Rizarris úton rögtön több múzeumba botlottunk. Mivel jó volt az idő és elég sokat időztünk a botocskákkal, nem erőltettem a dolgot. Sétálgattunk inkább. A Kortárs Művészeti Múzeum...

Mellette virágos ásatás napernyőkkel...

Múzeum...

Letértünk egy kellemes utcába, mert újra felerősödött a szél. Most már orkán erejű volt. Ezt láttuk, az épület egy tűzoltó állomás...

Innen egyből a Park háta mögé jutottunk. Megcsodáltuk a titkos őrségváltást, mert hogy itt is van, nem csak a Parlament előtt. A következő kép nem ezt ábrázolja:)))...

Míg mi elhanyagoltunk a Parkot, megszületett a kicsike. Nem jött oda fogyasztani, pedig a Khaled finom levelekkel kínálgatta a csapatot...

Aztán magának is juttatott valamicskét...

A Parkunk most is gyönyörűen rendben van tartva, köszönjük Jean...

Iszkoltunk haza, mert a Khaled még a szellőt sem szereti, hát még a szélvihart. Útba ejtettük a boltot is, ott már alig állt a lábán szerencsére. Nem volt botrány:)
Itthon aztán feléledt, evett ivott, viháncolt. Jót tett neki a friss levegő. Adrit is kitörő örömmel fogadta, BAMBAAAA!

Kicsit túl sok volt a friss levegő, vacsi után még behörpölte a corn-flakesemet...

A fürdésnél csak egy kép a hosszú göndör fürtök kedvelőinek...

1. Kismikó vacsorára rántottát evett(medvesajt+vaj) pont úgy tömte magába tenyérrel mint Khaled régen... és cuppogott. Most köhögött egy sort álmában, remélem nem az első betegsége felé közelgünk. Vagy csak felböfögött a 3 dl tej amit lefekvés előtt fogyasztott. Nagyon szépek a múzeumok kívülről, nem kell erőltetni a sok romot meg csetreszt, ha van locsolócső csonk is.

2. Nagyon szép a mandarinfa virága, kár hogy nem szagos a blog. Erről a múzeumnapról az jut eszembe, hogy Skóciában Szent András napján ingyenes az összes vár látogatása (a múzeumok alapból azok egész évben), természetesen aznapra esett le az első komolyabb hó, ami totál megbénította a közlekedést, és egész nap otthon kellett maradnom Athonyval. Ti legalább sétáltatok egyet a szép parkban. Régen volt már fürdős kép. Köszönjük! :)