Meglepetés lesz...

2012. április 10., kedd

Fosmánt nap - Kedd 10.

Tudom, hogy nem élvezet egy depist olvasni, de mit tegyünk. Hűen számolok be az eseményekről. Olyan nagyon együtt éreztem veletek a rossz idő miatt, hogy ideszuggeráltam. Most itt is 8 fok van napközben, eső, szél igény szerint. Nem sikerült kitörnöm az önsajnálat ördögi köréből, pedig bevettem a nyugibogyót is, illetve relaxáltam. Talán pont az volt a baj, belenyugodtam a helyzetbe:)
Délelőtt Adrival együtt szenvedtünk:). Játszottunk, főztem, mostam, takarítottam:). Khaled sem volt eleve nagy formában, reggel túl korán ébredt, nyűgösködött. Tettük vettük magunkat, front van.
A közös ebéd, már lassan egy kései reggelivé alakul, negyed 12-kor ettünk is. Reméltem, hogy a Khaled jó nagyot alszik utána legalább.
Persze hiába, alig másfél órát aludt, sehogy sem lehetett visszakergetni. Megnyertem a délutáni húzós műszakot is. 
Jobb ötletem nem volt, elmentünk a plázába, ott biztos lehet A4-es nyomtatópapírt venni. Ez volt a nagy tervünk. Így félévente belefér, plázapatkányok nem leszünk. A bevásárlást is elintéztük, micsoda hatékonyság. Khaled ügyesen pisilt a mosdóban, nagyon büszke volt magára. 
Egész jól eltelt az idő, itthon még rajzoltunk, eszegettünk. Fürdésnél azt játszotta, hogy egy hal, úszott, ficánkolt, tátogott. Ez vicces volt:)
Holnapra ígérem felturbózzuk magunkat. Reggel adok magamnak 2 pofont (a Khaled rúgásai nem elég célzottak) és minden pompás lesz.

Megali Triti (Nagy Kedd) - komolytalanok ezek a görögök, semmi érdemleges még mindig. Talán ez is a baj, csalódtam ezekben a hagyománytisztelő emberekben. Bár lehet, hogy mindenhol megsütötték a húsvéti sütit, és gyászoltak, csak azt én nem láttam. Holnap körbekérdezem a szomszédokat, és ha kell, visszaszívom amit az előbb írtam:) A harangozást megúsztuk ma is, ez elég ok lehetne az örömre. Bumm még egy pofon nekem:)


A kép csak illusztráció decemberről, de hátha most is lesz vásár:)
Na cső, megyek megújulni!

1 megjegyzés:

  1. Tényleg odament a rossz idő :( Kitartás, ki fog sütni a nap, szugerálom már egy ideje. Ja itt már ki is sütött, ott is ki fog. Sonka még marad nektek mire jöttök, ne aggódjatok. Mi kell még? (tergampl cifickn volt a közzétevő szó már ezért megérte írnom)

    VálaszTörlés