Meglepetés lesz...

2011. október 22., szombat

Szombat 22, családi idill

Az idill, ma 6:30-kor kezdődött, de már korábban hallottam nyöszörgést. Erőt vettem magamon, hogy a reggeli szükségleteimet (kávé, cigi), még lehetőleg egyedül intézhessem. Részben sikerült. A cigit megsodortam, a kávét megfőztem, de meginni, elszívni már nem volt lehetőségem. Hagyjuk is, kezdődhet Barney, Thomas, TEA, MAMM! Kárörömömre Adrit sem sokáig hagyta békén sokáig, 2 órával később már ő is talpon volt. Addigra telt be nálam a pohár, legalább leváltott. Indulhattunk is a piacra. Természetesen halpiac és mivel én is bementem, csináltam képeket is. 





A Khaled jól viselte, egy idő után úgy rikoltozott, mint az eladók, sajnos ez a képeken nem hallható:) Bevásároltunk, aztán a jól megérdemelt állatos bolt, ahol én már nem is kellettem, kézenfogta az eladót és uzsgyi a papagájokhoz. 


A téren annyi volt a galamb és a hozzájuk tartozó pottyantmány, hogy a belem kifordult, de természetesen a Khaledet ez csak még jobban lázbahozta.



Ocsmány állatok...Adri szerint, kriminális...



Voltunk az 1Eurós boltban is, ezúttal én és a Poronty.. Egyből értette mire való a kosár, pakolt is szorgosan, de szerencsére le lehetett beszélni, a teljesen eszement cuccokról. Három játékot tartottunk meg, mindegyik zseniális, ez a kedvenc, már itthon működésben.

Ez egy elemes kisautó, gumis kerekekkel, ha nekimegy a falnak megfordul és megy tovább...


Itt épp azt mutatja, hogy pár perccel korábban, hogyan tekerte a haját a kerekek közé. Nem lehetett kihúzni, le kellett vágni egy-két tincset. Nem normális:)))

Adri felhívja rá a figyelmét, ha megint megcsinálja, nem marad haja...


Közben én megfőztem az ebédet. A Kuled myelin hüvelyei (nem csúnya szó!) szépen hízhatnak a sok tengeri herkenytűtől. Hihetetlen ahogy pakolja befelé.


Mind kidőltünk, de én nem bírtam aludni. Annyira feszélyez, hogy tudom, úgy is felébred a gyerek, hogy egyszerűen nem megy. Sebaj, mit nekem az alvás.

Jó formában ébredtek, dögöny, sikítás, göcögés:) Én eltakarítottam a romokat és fánksütésbe kezdtem. Még épp időben, mielőtt fellázadtak volna a parasztok. Tejfel fánk, yogurttal, naná hogy finom. Gé lekvárjával, pedig igazi páneurópai ínyencség.:)


Mehet a tunk...

Később még leugrottunk a boltba, többre már a Khalednek sem volt ereje, a sarkon még próbált tiltakozni a hazajövés ellen, de erőtlenül, nem is vettük komolyan. Rendelkezett, nekem is vele kellett fürödni, ez az új perverziója. Adri félelmetes masszázst alkalmazott rajta, teljesen kiterülve élvezkedett. Abszolút hedonista. 


Itt már ninnano...

7 megjegyzés:

  1. A fánk teljesen profi. Megélnétek belőle. Nem gondolod, hogy anyagi helyzetetek jobbítása céljából a fánkjaiddal kezdhetnél valamit?

    VálaszTörlés
  2. Anyukáddal teljesen egyet értek!!!!!A fánkok fotójától össze futott a nyál a számban!Ha haza jössz, sütnöd kell nekem is!:)

    VálaszTörlés
  3. Mi is hasonlóképpen jártunk, mint Anita, holnap nem is úszom meg, hogy csináljak én is. Meg a salátádat látva gyrost is ennék... sült krumplival... Elég komoly fenyítés ez így együtt...

    VálaszTörlés
  4. halpiac, sült tintahal, saláta, fánkok... ez már majdnem kínzás. sütöttem én is egy kis büdössütit... legalább valami legyen.

    VálaszTörlés
  5. Várom már a képeket a kopasz gyerekről.
    A fánk valóban jól néz ki, de nekem inkább ez ugrott be a mai írásodról:
    http://www.youtube.com/watch?v=nL0hcrIXURg

    VálaszTörlés
  6. Cirmi! Pedig a fánkot tőled tanulta a Pipi!

    VálaszTörlés
  7. Hát ez van:) Aszittem örülni fogtok neki virtuálisan:))) Mária receptje, nem tom te mér nem sütsz tényleg:)))

    Agösz! Hát igen, teljesen találó:) A gyerek még nem kopasz, azóta nem volt több malőr:)))

    VálaszTörlés