Meglepetés lesz...

2011. október 13., csütörtök

Csütörtök, 13

Ma igazán nem történt semmi különös. Egyetlen jelentéktelen, szinte történelminek mondható eseménytől eltekintve:). Az ünneplés (leszámítva a végtelenül kedves üzeneteket) igazán, hogy stílusosan fogalmazzak spártai volt. Próbáltam a Khaledet rávenni, hogy énekelje el a Happy Birthday-t, de kiröhögött és inkább rajzoltatott magának egy metrót, ha már az igazi ma nem jár:) Fényűzésképpen vettem kétszersültet, azt ropogtattam:) És kb. ennyi:) Viszont találtam egy virágzó jázminbokrot a bolt felé menet, fogadjátok viszonzásul, mint mogyoróágat, mely a kalapomhoz verődött.:)))



Ismeretlen jóakarómnak ezúton is köszönöm, hogy értesítette Adrit. Ne aggódjatok, bár kicsit sokáig tartott, de már megvigasztaltam amiért elfelejtette, sűrű elnézést is kértem:)))

Mr. Ahmed Tigris ma taxival ment munkába, megvártuk vele, aztán a szokásos hinta és szarakodás. Ja nem, akkor nem volt hinta, mert a sok nyamvadt gyerek mind benne ült, az én kincsem, nem kapott helyet. Mondtam is neki, gyere fiam, itthagyjuk ezt a másodosztályú intézményt. Kicsit ácsorogtunk a felüljárón, hátha jön a metró, de nem jött. Az összes szakszervezetekre rogyassza...
Visszamentünk délután, még szieszta időben valószínüleg, mert rajtunk kívül, csak egyetlen család volt a téren. Több mint gyanús. Közelebbről kiderült hogy ukránok, vagy örmények, mindenesetre az asszimiláció még nekik sem sikerült:))))))))))) Elnézően pillantgattunk egymásra.
De végre mehetett a hinta zsibbadásig:)


Igazából kicsit feszült, kapaszkodik mint az őrült, mert első nap kifordult belőle kicsikét, de a lába megtartotta és a feje sem ért földet. Hát bizony, most bevallottam:) De kiszállni persze NEMNEM.


Nagyon akar mindenfélét mondani, de még mindig nem értem. Kicsit bele kellene néznem a Csillagok Háborújába, az ewok-ok nyelvével lehet rokonságban a hablaty. A külső legalábbis stimmel.

Megígérem, holnap írok valami érdekeset is:)

8 megjegyzés:

  1. A virágot köszönjük, szégyenletesen szép. Javaslok így estefelé egy újabb hármas kombót. Megérdemled a kétszersült után.

    VálaszTörlés
  2. a jóakaró nem én voltam, de kitagadjuk. és mégegyszer boldogat, a virág szép. vettem egy cipőt. nagy túra volt, majd én is küldök képet. sütött a nap hétágra!

    VálaszTörlés
  3. Nem kell kitagadni, Adri nem tud élni a segítséggel:) Kár beléje:)))
    Igen, kérek képet én is mindenről:)

    VálaszTörlés
  4. Miért nem vesztek Mr. Szarjankónak egy bringát? (Természetesen használtat, a legolcsóbbat és a következő 10 szülinapjára) De most komolyan, nem lenne olcsóbb és megbízhatóbb, mint a metró vagy a taxi? A sportolásról nem is beszélve...vagy ott nem divat a két kerék?

    VálaszTörlés
  5. De bizony, ezen vagyunk, már keresem a lehetőségeket! Nincs más megoldás, főleg, hogy úgy tűnik ma kiterjesztették az általános sztrájkot 20.áig. Még az Akropolis is zárva van! Ajjaj!

    VálaszTörlés
  6. tudod, hogy érdekel minket az is ha Kiskhaled egy napsugarat ereget a fenekéből, vagy neked odaverődik a kalapodhoz egy jázminbokor. Csak semmi "érdekesség"

    VálaszTörlés
  7. Hát igen:) Akkor a "környékről" bejegyzést még halasztom:)))

    VálaszTörlés
  8. Imádom a jázmit,olyan finom illatot áraszt Toszkánában is rengeteg volt...a hinta látom nem EU konform..olyan,mint a mi időnkbe:)

    VálaszTörlés