Meglepetés lesz...

2011. október 11., kedd

Kedd a lelke mindennek

Ma délutános az Adri. Vagyis 1 órára megy és 9-kor végez. Az így lesz minden másnap, nem heti váltásban, mint hittem. De jó ez így, mert ha nappalos akkor nagyot kirándulunk, ha délutános sétálunk, vásárolunk.
Imigyen együtt reggeliztünk. Őrületes leleményem segítségével 3-an, 3 tojást. Csak egy szelet sajt, egy paradicsom, kis tegnapi padlizsános krumpli és hagyma kellett hozzá. Íme:


Aztán előkerültek a klasszikus kedvencek:




Lekísértük Adrit a trolihoz. Azon könnyebb bliccelni:) Végre kisütött a nap is, elugrottunk a kistemplomhoz galambot kergetni:

Mama nézd, ott megy a metró, irtó izgi!

Találtunk egy szerencsétlen macskát is. Első vérig ment a harc, a Khaledéig. Igazából csak odacsapott a leprás, rühös dögje, vér nem folyt.


Hintázás is volt, ebből áll a játszótér. Biztos azért, mert ha több lenne a játék, nem férne el a sok asztal, ahol iddogálni lehet.

Eztán itthon belapátolt egy tál lencsét és sziesztázni tért. Később bejelentkezett Yanis a főbérlő, meghozta a Khaledvédelmi Hálót a teraszra. Nagyon kedves volt, rajzolt is a Khalednek. Nem volt más választása, már láttam a kis terroristán, hogy gáncsolni készül, ha a szerencsétlen ellenáll. Futva menekült, nem hiszem, hogy sűrűn fogjuk látni:)))
Gyors vásárlás következett. Vettem valamit, amit most nem mutatok meg, csak majd működés közben:))))
A Carrefour-ban találtam saját márkás sajtsalátát 1 EUr-ért. Juhéj, micsoda eredmény!

Majd azt is lefotózom, hogy miket rajzolunk mostanában. Nincs sajna hegyezőnk, késből is csak két recés van, semmi egyéb eszköz. Így a színválasztás nem a hangulatot jelzi, hanem a még elérhető, egyre fogyatkozó színeket.


Sajna lekapcsolva felejtettem a bojlert, így az esti fürdő elég rövidkére sikeredett, le is lettem b..va rendesen. Már hogy gondolom én ezt, mikor ott lubickolni kell, nem gyorsan lemosdani és pucolni kifelé.
Elnézést kértem, ez az eco hozzáállás nekem még új, de a főbérlőnk ragaszkodik hozzá. Naná, mert fix közművet fizetünk, akkor már legyen minél kevesebb.

Ami az életminőségünk változását illeti, erős idegzetűekkel közlöm, hogy a bilizés szépen halad, ma már valami más is volt benne:) Kitalálhatjátok: 1. Barney is barátai feldarabolva stb. 2. egy kis kakkantyú, 3. a napszemüvegem:))) 

Holnap már tényleg nekivágunk a hatalmas Athénnak. A Nemzeti Parknak nevezett zöldterület a cél, holnap elmesélem, ha kapok legalább 5 támogató hozzászólást:)))))



19 megjegyzés:

  1. sajnos nem tudom,hogy mi a megfejtés... esetleg a napszemüveg? egyébként spártai a lak de tetszik, nem fura, hogy ilyen is van gországban?

    VálaszTörlés
  2. és a görög, egyéb gyerekek hol vannak?

    VálaszTörlés
  3. ez már majdnem gasztroblog is

    VálaszTörlés
  4. Remélem a 2-es volt a bilibe,és nem a 2-es 3-assal:)Szép a lakás,jó nagy:)várom a további élménybeszámolót,úgy feldobja az estéimet!

    VálaszTörlés
  5. támogatom egyébként, hogy elmenjetek a PARKba

    VálaszTörlés
  6. A három tojás három embernek csak Khaled ismeretében nagy szám.

    VálaszTörlés
  7. Tudjuk jól, mik szoktak a biliben előfordulni, így én a napszemüvegre szavazok.

    VálaszTörlés
  8. Menjetek a parkba.
    Menjetek a parkba.
    Menjetek a parkba.
    Menjetek a parkba.
    Menjetek a parkba.

    VálaszTörlés
  9. Spártai a lak???? Ezek a képek még az első nap készülhettek, ebben a "rendmániás" családban ilyen ingerszegény lakást még nem láttam

    VálaszTörlés
  10. Tájékoztatásul közlöm, hogy a képek tegnap készültek. Rendmániás nem lettem, de mivel se bútor se játékok nem hemzsegnek, így nem nehéz ezt az állapotot előidézni.:))
    A megfejtés a 2. lehetőség, irtó ügyes Kiskhaleddal van itt dolgunk.
    Ha Gábit nem diszkvalifikálom megvan az 5 támogató, de mindenképpen megyünk ha esik, ha fúj, mert ma van utoljára tömegközlekedés, csüt, péntek megint általános sztrájk lesz.

    VálaszTörlés
  11. Szia Pipi!!!
    Nagyon jól és nagyon hamar beilleszkedtetek, ezt én mondom :-) Hol laktok pontosan? Az Acharnon utcán végigsétáltok az Omoniáig, ami nem rövid, csak a többieknek írom, és úgy értek a központba... akkor sejtem... nos, az Omonia környékén valóban vigyázzatok azért, főleg a kis utcákban, a környéken. Bár én már kb. 10-szer túléltem, de biztos ami tuti. A nemzeti park tényleg jó, de van még más is ami jó. :-) Játszóteret most kapásból nem tudok, de majd gondolkodom!!!! Szép napot, kali sas mera, és várom a fejleményeket. Ha gond van a szupermarketben, csak írjál nyugodtan!! :-) Sok puszi Nektek!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. Köszönjük, mindenképp írunk!:) Az asszimiláció megy nekünk!:)))
    Az Agios Nikolaos metró állomásnál közvetlenül, az első keresztutca a Folegandrou utca, 31.:))))

    Puszi, puszi!

    VálaszTörlés
  13. Na, azt tudom hol van! Ha elindulsz az Acharnonon végig az Omonia irányába, akkor bal kéz felé a 6. utcában a Rodou odos-on van a Hotel Roy, párszor lehajtottam ott a fejecskémet.
    De jó, de jó, régi szép emlékek! :-) Holnapra ajánlanám a Lykavittos-t, persze gyalogosan :-) Vagy a Régészeti Múzeumnál is van egy nagy park. Puszi!!!!!!

    VálaszTörlés
  14. Miért kellene Gabit diszkvalifikálni? És itt miért nem lehet megnyomni egy like gombot? Marzsó hozzászólása nekem tetszik! :D
    A hozzászólások számára pedig nem lehet panasza, Hölgyem! Még szoknunk kell az új módit, és a lelkesedésedet. De mindenki támogatja a blogot, még az is, aki éppen nem olvassa, vagy olvassa, csak nincsen ideje vagy odaillő gondolata. Na, szóval hajrá! Minden jöhet! puszi

    VálaszTörlés
  15. azt a macskát hozzátok haza, olyanunk még nincs!:D

    örülök, hogy szépen alakultok, és rettentő jó dolog ez a blog...!:)

    VálaszTörlés
  16. Hát itt aztán vannak érdekes combók, macskában is. Majd fotózok neked egy sorozatot. Úgy is lesz állatos bejegyzés ne félj, kedvedre válogathatsz az undokságok közül:)

    VálaszTörlés