Meglepetés lesz...

2011. október 28., péntek

Csütörtök 27, nagybevásárlás

A holnapi nemzeti ünnep miatt, a biztonság kedvéért megejtettük a nagybevásárlást a hétvégére. Adri reggel ment dolgozni, így már délelött is elég időnk volt. Ezért nem is sikerült jobban megörökíteni a labdát...


Tényleg nagy kör volt, meg is álltunk egy órára a játszón és a hídon, hogy kicsit a Khaled is megnyugodjon. Voltunk a zöldségesnél, a háztartási boltban (itt nem olyan mint a DM ez tényleg Háztartási Bolt:)). Aztán a pihenő, majd a pékség. Végül a kicsit messzebb lévő nagy Carrefour. Útközben végre felfedeztem megfelelő árú és mintájú mamuszkát egy cipőboltban. Az uraság elegánsan válogatott, persze a legízléstelenebb darabot akarta:) Na jó nem, volt ennél rosszabb is. A lényeg, hogy már nem fog a padló miatt eljegesedni a tappancsa. Íme:



Ezzel ki is pipálhattuk a délelöttöt. Az ebédre tálalt kiváló spenót viszont a muszaka sorsára jutott. Nem értem, de remélem csak a véletlenek tragikus összejátszása okozta, az újabb fiaskót. Amúgy mást mindent megevett a nap folyamán, nem kell aggódni. Biztos én hibáztam:)

A szieszta után felkerekedtünk, hogy kicsit sétálgassunk a belvárosban. 4-kor már a Syntagmán voltunk, itt el is töltöttünk 1 órát, míg adri meg nem érkezett. A következőket csináltunk.

Galambetetés...




Ordítás, mert elfogyott a galambeleség és nem hagytam, hogy a földön tapicskoljon az ürülékben.

Kisvonatozás...


Ordítás, mert nem hagytam, hogy magával hozza a kisvonatot.

Léggömbnézegetés...


Ordítás, mert nem hagytam, hogy letépkedje a léggömböket. (Természetesen kapott egyet aztán:)


Sétálgatás, járókelők basztatása (ezt most külön nem fotóztam:)))

Ordítás, mert nem hagytam, hogy a lépcsőn a kocsik közé rohanjon.

Ekkor szerencsére megjött Adri, nem kellett nyilvánosan jobban kompromittálnom magamat:))))

Arra gondoltam menjünk hazafelé a piacra, gyorsan vásároljunk, akkor szombaton nem kell. De sajnos már épp zárásra vergődtünk oda, inkább nem vettük meg a maradék halat, csak tojást, olajbogyót, gyümölcsöt. 
Már nagyon beleéltük magunkat a hal kérdésbe, ezért még hazafelé a boltban is jártunk, egy kis füstölt lazacért, egyebekért, amit délelött nem bírtunk hazacipelni. A Khaled nagyon örült, hogy mind együtt vagyunk este. Őrjöngés, Barney, aztán bye-bye Szása:)

2 megjegyzés:

  1. Kicsit elfárasztottátok magatokat nem? Bár Kiskhaled elég lelkesnek tűnt két ordítás közt (amit persze nem mertél megörökíteni..) Spenótot én is vettem, de még nem volt mikor megcsinálni. Ja és Kismikó nem gyarapszik megfelelően úgyhogy etessem többet a doki szerint.

    VálaszTörlés
  2. KIsmikó nem gyarapszik MEGFELELŐEN??? Nooormáááális? :-) Akkor tessék etetni!
    Különben meg éljen az OXI!!! (ohi = nem napja) Ma mindenre nemet kell mondani, sztem Kislégiósnak nem lesznek problémái! :-))

    VálaszTörlés