Meglepetés lesz...

2011. október 11., kedd

Hétfő itthon

Adri ma reggel korán indult dolgoni, mert általános sztrájk van. Semmi se jár, amin tömegközlekedni lehetne. Viszont a T-storm megérkezett végre:))). Iszonyatos fekete fellegek gyülekeztek. Ez sajnos már nem is a gumicsizmás kategória, mert szügyig ér a víz az utcán. Kicsit aggódtam, mi lesz, ha Adri kiteszi a lábát, de a Kalóz nem vette a szívére. Ettünk, ittunk, játszódtunk.
Kifigyeltem egy kisebb esőszünetet délelött és leugrottunk az AB-be, mert a lencseleveshez csak lencse volt itthon. A zöldségek lemérése a legnehezebb feladat:). Ha kis képecskék vannak a mérlegen az még rosszabb, mert van mondjuk 4 féle paradicsom, 3 féle uborka, némi görög hablattyal. Igyekszem nagyon koncentrálni, hogy ne kelljen segítséget kérni:) Van olyan is, hogy a kódot kell beütni, meg pár más gombot megnyomni, csak a kód 5 számjegy, úgyhogy egyesével is nehéz fejbentartani:)

 Mivel ma itthon szöttyögtünk, nehezebb volt a Khaledet a délutáni sziesztáig ébren tartani, de hősies küzdelmünk sikerrel járt. 1kor tért aludni tekintélyes adag lencsével a bendőjében.
Közben kikerestem a neten a JimJam TV-t. Újra nézhetjük Barney-t, Pingu-t és társaikat. Borzalom, nem elég, hogy én nem férek a géphez, de nekem is nézni kell és kommentálni, hogy mit csinálnak ezek a senkiháziak. Megpróbáltam közben az útikönyvet olvasni, de kitépte a kezemből.

Csigalassúsággal közeledett az 5 óra, hogy indulhassunk Adri elé, szerencsére az időjárás jobbra fordult, mehettünk.

Az Achranon utcán majdnem egészen az Omoniáig (jujj!!) lehet eljutni. Úgy kalkuláltuk valahol ennek a végén fogunk összefutni. Úgy is lett:) Visszafelé megnéztünk egy templomkertet, messzebbről ígéretes volt a játszója. Sajnos csak messzebbről, mert le volt zárva, de az állapotát elnézve jobb is. Azért itt időztünk kicsit, mert kutyák is voltak, meg dagadt, büdös galambok.
Vsz tényleg távolodnom kell a környékről, ha a Khaledet akarom élményekhez juttatni. Bár ha járt volna a metró talán más a helyzet, mert az őrült favorit. Amúgy 'ME'-nek kell mondani, a repülő, tájárá pedig 'ÁÁÁ', ha nem tudtátok volna. Holnapra szerzünk egy kisebb bárkát és mindenképpen kaladozunk.

Hogy legyen még kép ezt megmutatom, kifelejtettem a vasárnapi kalandból:). A Syntagma tér közelében roskadozik ez az épület.



3 megjegyzés:

  1. mi volt pontosan a T-storm? tuti nagy vihar? tudod mekkora vihar? ti maradjatok itthon vihar? tornádó? támadnak a marslakók vihar?

    VálaszTörlés
  2. Ez mind, pontosan. Én egy ideig azt hittem, hogy a felhő fordított T alakjáról nevezték el. Ez a nyári zivatarfelhő.

    VálaszTörlés