Meglepetés lesz...

2011. október 7., péntek

És elkezdődött...

Hát kedveseim, megérkeztünk:)

Most nem érek rá veletek foglalkozni, mert pirostésztát kell készítenem:)
Ma elolvashatjátok a két előkészítő bejegyzést, aztán holnap kaptok részleteket, képes, videós, hét nyelven beszélőt.
Elöljáróban csak annyit, hogy minden a legnagyobb renden ment, mondhatni csont nélkül. Egyetlen aprócska hiba, hogy egyedül nekem nem volt meg az Adri görög száma, de ezt csak akkor realizáltam mikor a reptéren felemeltem a telefonkagylót:))))
A Kuled szó nélkül aludni tért a fárasztó út után, nagyon gungi:)

5 megjegyzés:

  1. Örülök hogy megérkeztetek, és remélem a piros tészta is finom lett! :-)) várom a további képeket sztorikat videókat sok puszi mindenkinek! Zsifike

    VálaszTörlés
  2. ja és csúcs ez a blog.....nagyon Pirikés! :-)

    VálaszTörlés
  3. nekem eskü eszembe jutott már a reptérről hazajövet, hogy nem vitted magaddal a számát... mint ahogy senki másét se? ez azért elég laza... :)

    VálaszTörlés
  4. mér nem annyi itt az idő, mint amennyi? ez senem görög, senem magyar idő. most mindjárt éjfél... ehhez képest azt írja hogy:

    VálaszTörlés
  5. Na most behozom a lemaradást, és elolvasok mindent. Tényleg nagyon Pipis a blog, még csak a harmadik bejegyzésnél tartok, de már most egy csomót röhögtem :-)

    VálaszTörlés