Meglepetés lesz...

2012. június 30., szombat

Parti, party - Péntek 29.

Azt sem tudom holt tartok, elvesztettem a fonalat. Khaled mediterrán üzemmódra kapcsolt, este nehézkes időben kilőni. Ezen túl van a fránya énekelgetés, szóval erősen rövidülnek az estéim.
Szóval hajnali tengerpart, ami nem teljesen hajnal, de sikerült megelőznünk a tömeget...





hideg has...


a mellettünk pihenő néni fél kiló cseresznyéje...


Sajnos itt lemerült a gép, pedig összehaverkodtunk egy kisfúval (Niko). Jót játszottak, a gyerek teljesen ránk kattant. Hiába indultunk korán, Khalednek muszáj volt a metrón bealudni. Ez max. 20 percig tartott, a liftünkben már magához tért. Én épp turistáknak mutogattam az utat a szállásukra, mire 1 perccel utánuk hazaértem, a gyerekem már a MOMO-t nézte. Eztán 1 órát próbáltam altatni, csoda hogy nem sikerült? Adrinak nekimentem a konyhakéssel, de rutinosan lepattintott egy serpenyővel.:) Végül futottunk pár kört, Khaled közben megéhezett, de szerencsére végül mégis elaludt. 
És ha már, akkor nem is ébredt fel 5-ig. Ajjaj! 
Nem csüggedtünk, legalább megnéztük az éjszakai életet a téren. Ezúttal fényképezőgéppel. Adri majdnem kifarolt, de végül tűrte:)))...


sértődős póz...


Apa megmondja a frankót...



torna, esti fényekkel...


elvegyülünk...


Kuled extázisban...


vettünk kenyeret is...


Hát délelőtt nem ilyen és most még meccs sem volt...


Az unalmas részeket átugrom, a lényeg hogy 22 órakor aludt el éppenséggel. Holnapig izgulhattok, hogy ezek után vajon hánykor volt képes felébredni.

2 megjegyzés:

  1. kismikó az előző napokkal ellentétben (9-fél 10) ma csak 8ig bírta. Talán a dentinox (2 új örlőfog kibújt!) és a nedves pelus hatott. Reggel összevetjük az alvás hosszát. Mindig 7kor kel az óramű, aztán napközben alszik vagy 4-5 órát 2 részletben.

    VálaszTörlés
  2. hát ez sem túl baráti, különösen, hogy 1 éves. Ha már majd tényleg üzemszerűen nyargal, lesz remény kiadósabb alvásokra.

    VálaszTörlés