Meglepetés lesz...

2012. június 5., kedd

Kiégtünk - Kedd 5.

Töredelmesen bevallom, hogy ma egy fényképet sem készítettem. A szuper hétvégén teljesen kiégtünk, csak lustán kóvályogtunk egész nap. Délelőtt még Adrival, aztán csak ketten. A világon semmi érdemlegeset nem tettünk, hacsak a pingvin nézést, ebédfőzést (tojásleves, tepsis krumpli) annak nem tekintjük.
Délután azért leugrottunk vásárolni és kicsit a térre. A macska eltűntnek nyilvánítva. Lehet hogy Jorgo vitte be a műhelybe mert szült, vagy arra készül. Rajzoltunk is kicsi és nagy halat, illetve cápát.
Ennél több hírt, ha agyonvertek sem tudok kicsikarni magamból. 
A történelemkönyvek számára viszont leírom milyen szavakat tanult Kuled mióta visszajöttünk:
KÉK (m) - kék: hogy milyen színt jelöl pontosan az még próba-cseresznye alapon megy.
SÜNI (m) - süni: Bob Mester egy epizódjából, de bárhogy felismeri
MONYI(angol) - Move it! - Az 'I like to move it' című szám meghallgatását jelenti
O-MONIA (görög) - Omonia: drogosok és kurvák első számú találkozóhelye a görög fővárosban.

Hát ez sem túl impozáns lista. Még lehet, hogy eszembe jut valami. Szánalmas torzója vagyok önmagamnak:). Jobb lesz, ha leteszem a billentyűzetet. Holnap biztos ér bennünket valamilyen impulzus. Reménykedjetek. 
...
Na jó, egy válogatásnyi (mérsékelten) vicces fotó a közelmúltból!!!


'1 g 2500, beszívunk!'


elaludt a mondat közepén...



az őszinte arcunk...


a fiatal debil és alkoholista anyukája...


Félvállról osztom, ő bömbire hajló...


totál bandzsa...


a hörcsög ráveti magát az ételre...


Adrinak bonyolult a játék, magát szórakoztatja...


101 kiskutya...


10 megjegyzés:

  1. Tanusítsál kicsit nagyobb lelkesedést, ha a 101 kis rohadékot nézheted. Nézd Khaled milyen átszellemült. Tudok ennél rosszabbat is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na mondjad, azt már eleve blokkolom a gépen!:)

      Törlés
  2. Adri vicces behajlásán megkészültem, nem kapok levegőt a röhögéstől :))))))))

    VálaszTörlés
  3. Na, látod! Tudod, mivel kell feldobni egy uncsi napot!
    Nekem az őszinte arcotok is tetszik, de azért Adri is tud, ha akar. :D
    Hiába, nehéz követni egyszerre 101 kiskutyát...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2:1 a jóindulatú megítélés javára. Csak az én szülőanyám ennyire kritikus?:)))

      Törlés
  4. Szerintem csak nagyon aggódhatott Pipi a kiskutyákért. Megértem, rémes, ami velük történik. Adri meg kész van, de hát ezt tudtuk eddig is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, ugye. A jóindulat a fontos. Nem lehet mindig a rosszat látni a nézésemben Gábi!:)

      Törlés
  5. én azt gondolom, elég ütős lett így is a bejegyzés...látnotok kellett volna, mit össze röhögtünk...főleg a Zember!:D:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát köszönöm. Éreztem, hogy nem hagyhatom annyiban. Van ám még a tarsolyomban ez-az, szürke őszi estékre is:)))

      Törlés