Meglepetés lesz...

2012. június 27., szerda

Szabadság, szeretjük - Szerda 27.

Keveset és rosszul aludtunk, de kivételesen Kuledka nem tett rá egy lapáttal. Igazi nyomasztó hőség volt éjszaka. Nem lacóztunk, húztunk a partra. A víz langymeleg, a tömeg formálódik. 

Csobbanás a habokba...


Nem jöhet ez mindig össze:). Nem vette a lelkére, de azért csípte a szemét rendesen...


Megbeszélnek egy biztosabb stratégiát...


Minek az az ostoba úszógumi, csak akadályozza a produkciót:)))...


A pörgés-forgáshoz, hátúszáshoz, lebegéshez viszont nélkülözhetetlen...



így is, úgy is...





Hát így mennek ezek a dolgok. Erősödött a napsütés, hazafelé vettük az irányt. De előszöris fagyi. Én is ettem egyet, mert van mandulás-karamellás Magnum (itt Boss)...



Sajnos nem volt banános csoda, ez nem is ízlett neki. Szerencse, hogy az Apja nem válogatós...


Anyuka sincs már teljesen képben, de a gyerek az kész. Hiába igyekeztünk, a villamoson bekómálás elkerülhetetlennek látszott. Gumikukóval próbáltuk lefoglalni...




A képek azonban csalókák, végül mégsem aludt el. Vajon mivel tudtam ébren tartani? A. lekevertem neki két hatalmas pofont, B. megemlítettem az Omoniat, és hogy így le fog róla maradni, C. tűvel szurkáltam. A helyes megfejtő nyereménye, 1 kör a 3-as metróval, kettesben Kiskhaleddel, Budapesten.

Itthon azért felhorgadt, PICI PINGU, PICI BÉKA (bacon szalonna)!:))).
Én is alvást terveztem. Sajnos mire megfürödtem, elpakoltam, lenyugodtam, addigra már rombolt is kifelé a szobából, hogy NA, MAMA EBÉ! Undok szadista fíreg. 
Rittyentettem egy pirostésztát. Hát ebből úgy belapátolt, mint már régóta nem. A hőskorát idéző adagot. Apját hagytam még egy órát szunyálni, de végül őt is felébresztette a hasa:). Azzal a lendülettel átadtam a stafétát és nyugovóra tértem:). Állítólag vele is belapátolt még pár adagot a kicsiny gyermek. Érthetetlen ez a szenvedélye a pirostészta iránt:))).

Mire magamhoz tértem, már 5 óra volt. boltba menés ürügyén megmozgattuk tagjainkat, Kuled kilóméterhiányát is csökkentettük. 
Nagyon érdekes, új szadi eszköz...


engem is megtámadott...


no meg a hölgyet...


Kérésére beugrottunk a turiba. Új kincsek a kirakatban, csak nem jól voltak elhelyezve...



Végül egy értelmezhetetlen fröccsöntött Miki egér lett a zsákmány, tekintettel bőröndjeink véges befogadó képességére. Jó lesz ez is, csak nem tudjuk mi ez:)...


Végre vettünk VAJAT!!! Éljen-éljen! Szaladtunk friss kenyérért, közben Adri vízért. Behabzsoltunk rendesen. Finom ez, de az otthoni teavajnak nincs párja:). Fürdés, alvás, jóéjt!

2 megjegyzés:

  1. Vízért? Apuka legújabb parája lett a csapvíz? Csak nem? A tippelést kihagynám, finoman szólva nem hívogat a metrózás a 3-as vonalon. De úgy látom, mást se. Ezt nevezed te nyereménynek?

    VálaszTörlés
  2. Már annyi mindent nyertetek, az extrém ízlésű játékos jelölteket is szerettem volna helyzetbe hozni:) Igen vízért, jobb a biztonság, meg neki kifejtette a doki, hogy miért ne igyuk:))) Sportnak is kiváló:)))

    VálaszTörlés