Meglepetés lesz...

2012. június 24., vasárnap

III. Nap - Szombat 23.

Itt a hétvége, eljött a mi időnk. Khaled vállalta Adri felébresztését...


Reggeliztünk és pápát intettünk a fiúknak. Várt minket a piac és minden földi jó. A zöldséges részen kezdtünk, gyümölcskészletek feltöltve. Ágnes nem óhajtott a hús-hal piacon sokkot kapni, Őt egy közeli kávézó gondjaira bíztuk. Részünkről így...




Megvettük Ági marhasültnek valóját és átvágtunk a halasokhoz...


Kagylót vásárolok...


Ezért nem szabad magára hagyni, ilyen állapotban találtuk. Kicsavartuk a kezéből a telefont és sétálni indultunk:)...


A fűszeres mindenkit megbabonáz...


"Ne viselkedj úgy, mintha turista lennél" (Marco Polo útikönyv)...


A mellék utcák kínálata sem semmi. A jó szemű háziasszony tudja mire van szüksége...


Mindenre...


Ez ugyanaz a bolt, ahol a Khaleddel egyszer már elestem. Most is sikerült...


A kedvenc terünkre tartottunk. A szokásos helyünk még éppen nyitott, másik kellemeset választottunk. A lányok és a finomság (nevezhetném méregnek is)...




Hosszan élveztük a csöndet és saját gondolatainkat:). Az idő szaladt, nekünk főzni is kellett. Átvágtunk a metróhoz. Jól elpilledtünk, Khaled is kész volt már. A habzsi-dőzsit a szieszta utánra halasztottuk. Míg a többiek pihentek, Zsozsóval leugrottunk a boltba is. 
Ágnes a gépet szerelte Adrival, mi a konyhában sürgölődtünk. Mennyei fogások...



Mindenki belakmározott, pótsziesztát is kellett tartani.

Sajnos itt véget ér az idilli történet. Hamarosan hullottak, mint a legyek. Az első áldozat Dudus, heveny gyomor-bél panaszokkal küzdött a délután folyamán. 


Egy legény talpon a vidéken, Ágnes ekkor még jól volt...




Én Dudus ápoltam, nála az ilyen jellegű rosszullétek nem teljesen ismeretlenek, tudjuk mi a dolgunk:(. Sajnos Ágnes sem sokáig tudta pótolni őt, estére ő is ugyanarra a sorsra jutott. A háziak mind jól vannak. Az okokat persze kutatjuk, de egyetlen kaja volt, amiből csak ők ettek. A reggeli joghurtos édesség a téren. Bár én is megkóstoltam, de nekem ugye azbeszttel van kibélelve a gyomrom. Nem egyértelmű a bűnössége, valószínűbb valamilyen vírustámadás. 
Ápolásukat folytattuk: kamillatea kanalanként és kristálycukor a nyelv alá. Estére sikerült találni egy ügyeletes gyógyszertárat is, Adri vett egy pompás szert, ami hidratálta őket:). Hát így állunk, a programok törölve, ágynyugalom a szerencséseknek, padlón fetrengés a szerencsétlenebbjének:).
Az éjszaka nyugalomban telt, a nehezén túl vagyunk, remélem.

Mielőtt nagyon sajnálnátok minket, nem szabad elfelejteni nápolyi túránkat sem. Az konkrét és mindenkire kitarjedő ételmérgezéssel zárult. Én a pályaudvaron ájuldoztam, Ági a reptéren közlekedett négykézláb. Ráadásul a Wizzair 5 órát késett, így csak hajnali 4kor tudtunk hazaindulni.
Na ugye? Ez ahhoz képest ez sétagalopp, bár én könnyen beszélek, mert nem vagyok rosszul:(
Szurkoljatok!


6 megjegyzés:

  1. Hát ti aztán tudtok élni, meg kell adni!
    Most hétfő este van, látom mindketten megmaradtak. Zsófi nézi a szörnyűséges fagyikelyhet, mint aki alig várja, hogy bekaphassa a fincsi kis szalmonellát, és lám, hamm, bekapta. Ágnes arca gyanakvóbb, de ő is bekapta. Hááát...

    VálaszTörlés
  2. Én továbbra is védem a fincsi joghurtot. Megnyugtatom az itthoniakat, hogy itt is népszerű ez a típusú vírus, a nővérem velem egy időben itthon produkált hasonló tüneteket. Ennyit erről! Különben a repülőn is mézes joghurtot kaptam a szendvics mellé, és jól esett, semmi rossz érzés. De ezért a képért már megérte. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy teljes sorozat, vannak még izgis darabjai:)

      Törlés
  3. Továbbá jelentem, hogy a szárított erős paprika, amit a fűszeresnél vettünk, eléri a kívánt minőséget (bár nem múlja felül a barcikai rettenetet). :D Felváltva eszi a friss chilikkel, és nagyon boldogan csuklik tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg vagyok nyugodva. Majd még küldök utánpótlást, sőt megkérdem őket van e ennél is durvább anyaguk. A kapszaicin, például csodásan védi a szervezet a fertőzések ellen. Talán nektek is el kellett volna rágni egy ilyen chilit az elején:)))

      Törlés