Meglepetés lesz...

2012. június 10., vasárnap

Reggel kimenő, délután izgalmak - Szombat 9.

No hol is hagytam abba. Ilyen hőségben nehezen követem magam. Igen, az elmaradt szombat. Vagyis a kimaradt. Mindegy. Szombaton Pipike EGYEDÜL ment a piacra. A partra készültünk délután, nem akartam a gyereket délelőtt is rángatni ebben a melegben. Adri sem tiltakozott, kezd beérni az aknamunkám. Történetesen azzal zsibbasztom, hogy használja ki ezt a kis időt, amíg kettesben lehet a fiacskájával. Aztán jön a főszezon, végül elhúzunk, ő meg itt marad egyedül az idők végezetéig. Szóval fényképek sem készültek, persze. Én remekül szórakoztam, nézelődtem nagy magányosan. 
Itthon gyors ebédkészítés, közben megérkezett Yannis. Kicsit ki van készülve, megtörte a válság azt hiszem. Állítólag ismeretlenek járnak kulccsal a házba, mi tagadtunk. Az 5.en lakók a hunyók, szerencsére közben kiderült. Mi minden látogatónkat bejelentettünk, nem kell aggódni:).

Kuled még gyorsan letesztelte a szuvenírt, ami a kalapomhoz ütődött...



Hát már itt tartunk...

 

A menü: kagylóleves és kagylós-olajbogyós tészta. Jól fogyott...


Ébredés után (én is jót nonókáztam) rapid készülődés. Még elugrottam friss kenyérért, ők közelítenek...


Bréking! Cicamama visszahordta a kölyköket, most már újra a műhely mellett lakik. Talán mégsem volt elég maradék a grillónál. A kölykök titkosak, csak ennyit láttunk belőlük. Jorgó szerint 3 van...


Gyanútlanul közelítettünk a villamoshoz, onnan mindenki elfele. Újdonságként a mai napra felsővezeték szakadás volt a menü. Sebaj, mehetünk busszal. A készséges forgalomirányító szerint 100 m-re a megálló, és szinte minden busz a part irányába megy. 

3/4 órával később már a megállóban, kissé kikészülve. Nem részletezem, mindenki kért már görögtől útbaigazítást:)))...


Itt már felfrissülve szeljük a habokat...


A karúszó nagyon bejött...


Főleg, hogy az úszógumival kombinálva már el is lehet engedni kicsit. Visongott a gyönyörűségtől, hogy ő egyedül úszik...


produkcióóóó, illetve a Kuled hasonmás verseny győztese...



Csak karúszóval nem ugyanaz, de ezt nem akarta belátni...


HÁP-HÁP...


A kacsa eltulajdonítása...


Csöndes elmélyülés másfél percben...


Hamar lejárt az időnk és a görög tempóra alapozva, még mindig szakadt a vezeték. Finoman készülődünk...


Persze hogy busszal, bruttó 2 óra volt az út. Mert ugyan 10 busz jár erre, de csak kettő ment Faliro felé. Szerencsére volt helyünk, sőt még sárgabarackot is kaptunk egy nénitől...


Jóval a lefekvési idő után értünk haza. Gyors zuhany, vacsora, kidőlés. Nem bántuk meg mégsem:)

2 megjegyzés:

  1. Naná, hogy nem bántátok meg! A csíkos alsója szívdöglesztőőőő!

    VálaszTörlés
  2. Ennek a szemérmetlennek minden jól áll!:)

    VálaszTörlés