Meglepetés lesz...

2012. június 18., hétfő

Dráma a ködön - Vasárnap 17.

A délelőttöt nagyjából vázoltam tegnap a választási tudósítás keretében. Kettecskén ődöngtünk, Adri pihegett otthon. Jó idő volt, a szél persze tovább tombolt. Tengerpartozás újra elhalasztva:(

Mi reggelizünk, a többiek a szavazásról jövet a templomba sietnek...


I. Drámai előadás...


Hazatértünk ebédet főzni, Adri leugrott vízért. Lám mit hozott. Tadadadam... 
A szezon első, mézédes görög görög dinnyéje...


Naná, hogy a hortobágyi palacsinta már nem fogyott olyan jól...


Kuled lefeküdt. Ez az Én szeletem, de nektek is fog jutni...


II. Drámai felvétel...


Remélem mindenki érti. A gyerek kimászott a kiságyból, de itt úgy tesz, mintha nem tudná. Végünk van. Ha feldolgoztam a sokkot, még részletezem:).

Megbeszéljük a délutáni programot...


Na ne! Hogy csak Én és a Papa? Na ne? Csak Én és ez a Kölök?...


Adri fénykép beszámolója, a pireuszi Apa-Fia kirándulásról...








Nagyon jól szórakoztak természetesen. Elmetróztak a kikötőbe és onnan sétafikáltak. Adtam nekik térképet, ruhát, sapkát, vizet. Nyalókát ás kókusz-ananász üdítőt vettek maguktól is. 
Adri elmondása alapján a gyerek egyszer csak fejesugrással próbált a kikötő vizébe csobbanni. Adri hevesen magyarázta a helyzetet a Kulednak, aki jól megsértődött. Erre az a kis aranybogár azt mondta, MAMA JÓ, PAPA NEM! Mintha én valaha is engedtem volna fejest ugrani 5 m magas betonfalról, 40 m mély vízbe. Mindenesetre remélem megismétlik még párszor a fiús programot, mert én remekül szórakoztam. Önfeledten takarítottam, BBC-t hallgattam, stb. Éljen!

Vacsorára azért hazaette őket a fene...


III. Drámai felvétel. Ezzel sokkolja az Apját. Napok óta semmi baja...



3 megjegyzés:

  1. Vészt jósló felvételek!
    Sürgősen bentlakásos katonai bölcsődét kell keresni Kuled számára! Nem kispályás! (Egy Jóakarótok)

    VálaszTörlés
  2. :DDDD Az aláírás a legjobb! Éljen, Gabi!

    VálaszTörlés
  3. Mit várunk egy drámatagozatos fiától, főleg úgy, hogy a Mester a közelében van, és nap mint nap elleshet tőle valamit? Jó tanítvány, ennyi.

    VálaszTörlés