Meglepetés lesz...

2012. június 8., péntek

Alakul a molekula - Péntek 8.

Nem eresztem bő lére, végül is péntek van. 
Tombol az Athéni nyár. Ma először éreztük azt, hogy talán nem is kellene lemenni az utcára. Persze lementünk többször is. Hiszen még csak június eleje van, a lakás bírja, a légáramlat is hűs egyenlőre é még csak 34 fok van.
A reggel a szokásos ritmusban indult. Laza rajzóra a teraszon. Minek ehhez lemenni...



Én később vásárolni mentem, a fiúk reggelit készítettek, nem vették zokon a távozásomat. Sőt a megbeszéltek szerint, csak később találkoztunk a téren. Így volt időm békében meginni a frappémat és a jövőheti menüt, bevásárlólistát is összeírtam. Testileg, lelkileg felfrissültem tehát:). 

Hamarosan megérkeztek...



Még szerencse, hogy a boltban pudingot is árulnak. Fogyaszthatott ő is. A képen a néni ajándéka is látható. Mikor megpillantotta ifjú vendégét, már szaladt is...



Ebéd, parázás a meg nem érkezett fizu miatt. Kuled aludni el, fizu megérkezett. Repülőjegy foglalás. Érkezünk augusztus 1.én a délutáni órákban:). Fanfárok!

Jó sokáig durmolt, de tényleg nagyon meleg volt, nem indultunk még el. Ahogy enyhül a kánikula, elmentünk a boltba. Vesztemre kiszúrta a pingvines "fagyit", tudjátok az a szörpféle, amit be kell fagyasztani és calippo lesz belőle. Már akartam venni, de meglepetést akartam és főleg megfagyást.
Hát lett is ebből hatalmas patália. Mert ezt azonnal ki kell bontani...


Próbálja értelmezni a: várni, hűtő, otthon kifejezéseket...


Vicsorog, de a gép miatt elröhögte...


Csak a testemen keresztül...


No comment...


Maga is megunta, más téma ugrott be:)...


Útközben még több ordítás volt, de rendületlenül törtem hazafelé. Volt itthon a HÉJAs FAGYIból még. Na az 'az ehetetlen szar' persze nem kellett. Megsajnáltam. Megbeszéltük, hogy egyet megehet, de ez még nem fagyi. Várni kell kicsit...


DE FAGYI...


És sajnos még több körben, de el lehetett terelni. Ez nem az igazi hisztéria, mert most tényleg szívfájdítóan csinálja. Máskor csak simán tenyérbemászó:)))...


Végül csak megnyugodtak a kedélyek, elengedte a problémát. Reggel rögtön kapja a fagyikát, ne izguljatok. Gyorsan megevett egy csomag virslit joghurttal, mackósajttal.
Vígan ABOS DOSH-t !!! vett (habos fürdőt).
Felkészültünk a hétvégére!

6 megjegyzés:

  1. a hisztis videó mindent visz!!:D:D:D és oly sokszor magasztaljuk Khaledet (természetesen joggal!!!:):):)), ezért most csak annyit mondanék, hős vagy Pipi és remek anya!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszönjük! Azokat a videókat, amik azzal végződnek, hogy hozzávágok valamit természetesen nem teszem fel:)

      Törlés
  2. Éljen, éljenéljenéljeeeen augusztus elseje! Piros bötűkkel beírtam a naptárba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes, most már nem úsztok meg egy közös Rudi sétáltatást!:)

      Törlés
  3. tényleg szívfájdító, de azért jelölném oscarra! sajnos a szünetek elárulják azért. de nagyon tehetséges!

    VálaszTörlés
  4. Köszöni! Sajnos sokat gyakorolja:)

    VálaszTörlés