Meglepetés lesz...

2012. június 14., csütörtök

Váratlan fordulat - Csütörtök 14.

Mindent visszaszívok. Az előző napok programja eseménydús, izgalmas tobzódás volt a maihoz képest.
Történt ugyanis, hogy gyanútlanul vásárolni indultam. A fiúkkal 9-re beszéltünk meg találkozót a térre. Volt elég időm meginni a kávémat és a szokásos hétvégi bevásárlólistát megírni békében. Megérkeztek. Kiderült, hogy a távollétemben  heveny gyomorrontás tünetei ütköztek ki egy szem magzatomon. 

Elbujdokolt, miközben Adri előadta a drámai részleteket...


Ő nem akarta elmesélni a kamerának...


Láss csodát, egy könyvet kapott ajándékba. Nem tőlünk egy törzsvendégtől. Én ezt már nem tudom követni. Ezek direkt készülnek, vagy végszükség esetére tartanak a retikülben képeskönyvet?


Hófehérke és a hét törpe, görögül. A kedvencem ez a régi "3D"...


Kuled rendkívül boldog vele. Jól is jött ez a kis vérfrissítés szánalmas könyvtárunkban. Apropó könyvtár. Kértem Adrit, hogy kölcsönözzön a kollégától pár könyvet nekem. Ez a legegyszerűbb gondoltam, bármit elolvasok csak bötűk legyenek. Tegnapra egy lány hozott egy könyvet. Sosem fogjátok kitalálni: Why men marry BITCHES? (Magyar nyelven megjelent: Miért a rossz lányokat veszik el a férfiak? címmel)...


Ez már alig a bötű kategória, de nincs más, nekikezdtem. Hát visongva röhögök rajta, szerintem inkább a férfiaknak kellene elolvasni. Végül is én nem vettem el kurvát, mi közöm hozzá. Persze az is lehet, hogy rákapok és megvilágosodom (pl. szándékosan küldte ezt az érdekes olvasmányt?:))). Mindenesetre fogok belőle idézni időnként, hogy feldobjam a hangulatot. Kíváncsi vagyok miket fogok még kapni ezek után. 

E mulatságos intermezzo után térjünk vissza a véres (inkább bűzös) valósághoz. Kuled jókedvű volt, de kissé fátyolos. Napját gyakorlatilag egy intim bútordarabhoz láncolva töltötte. A helyzet kényessége miatt (és mert megfenyegetett, hogy feljelent Strasbourgban az emberjogi bíróságon), nem készült több fotó a nap folyamán. Itt a gyógyteáját ízlelgeti.

Nyilván isteni...



Rendesen ivott, sőt hamarosan banánt is hajlandó volt enni. Összesen 6 db-ot fogyasztott el estig, valamint 2 db őszibarackot. Medencézett azért, arra volt ereje. Én kicsit rettegtem, hogy ott ütközik ki rajta a kórság. Érted? Nem volt kedvem egy telefosott medencét takarítani!!!:))) Ezt szerencsére megúsztuk. A tünetek enyhültek estére, de nem múltak el. Remélem reggelre megnyugszik zsenge bélrendszere. Jobbulást Kuledka!

2 megjegyzés:

  1. Köszönjük, hogy a bűzös részleteket nem ecsetelted tovább. Édesanyánk úgyis reggel azzal paráztatott, hogy miért nem kérdeztem rá a dokinál a külföldi utazás veszélyeire és a teendőkre apró gyermekemmel. Lelkileg készülünk a medence, hűtő, vizes pelus háromszögre mi is. Miklós és Kismikó mindenképp. Én meg frappéra gyúrok meg a magányos üldögélésre a parkban, ahová nem mernek jönni a meleg miatt. (Ma meg is ittam egyet. Ééés nincs pötty!)

    VálaszTörlés
  2. Ne aggódj, én rákérdeztem. Azt mondták hozzak sok vízálló sebtapaszt és betadint. Valamint küldjek képeslapot:) Atombiztos biztosítást ajánlok, mert egy szimpla vizit itt a dokinál, hazavágja a büdzsét:)
    A meleg valóban igényel majd némi szervezést, de bízom a nívós lakásban. Egyenlőre remek szellő fúj, az erkély egész nap árnyas. Van 2 "kalalónk" is.:)))

    VálaszTörlés