Meglepetés lesz...

2012. június 15., péntek

Friday, friday - Péntek 15.

Első és legfontosabb hírem, hogy a Khaled hajnalban a szokásos erőszakossággal, gyógyultan ébredt. Lehet örülni, bár a tegnapi bágyadtságnak is voltak előnyei:).
Adri kivett egy szabadnapot, amiből elég sok van neki. Azt sem tudjuk mikor fog elfogyni, mert dolgozni pedig muszáj valakinek. Aludt is 10-ig a szentem. Khaled diktálta a tempót fél 7-kor már frissített...


Én elszaladtam a boltba, mert tegnap megettük az összes paradicsomot. A gyroshoz pedig elengedhetetlen. Vásároltam védőitalok a Khalednak (almalé, meggyszörp), bombasiker volt. Jártam a turiban is, hátha találok poharakat. Nem volt semmi, így már körvonalazódott a délutáni program. 
Gyors ebéd és csendes pihenő.
Majdan irány az IKEA. Azért is, mert nagy volt a szél (ez itthon jól esik, de), a tengerparton kellemetlen, főleg ha a Khaledet vissza kell tartani a méteres hullámoktól. Jó kis kirándulás, 2 metró, busz, mozgólépcsők tömkelege. Pláne, hogy most elcsíptük az IKEA járatot. Hűha...


Percek alatt ott voltunk, nem úgy mint a múltkor a "bkv"-val. A gyermek is oda volt, le sem akart szállni. A bejáratnál ez a kép fogadott...


Megállapítom, hogy itt sokkal jelentősebb a gyerekrészleg. Mindent ki lehet próbálni, több helyen vannak asztalok. A Khaled csak tobzódott. Először nem ismerte meg a helyszínt. Mikor már bent voltunk, mint akit puskából lőttek ki úgy szaladt...



Annyi volt az inger, hogy csak csapongott a kis aranyos...


Közös kedvencünk a konyha. Nekem is nagyon tetszik, bár alapvetően feleslegesnek tartom. Abból a pénzből, amit erre költesz, évekig lehet pacsmagolni az igazi konyhában. Belefér az amortizáció, a domestos, alapanyagok:))). Itt aztán minden van...


Adri csak várja, hogy elkészüljön az EBÉ...



Isteni szerencse, hogy a rajzolós részleget elnézte. A filceket később megtalálta, vettünk egy újabb szériát. Ennyit megérdemelt. 
Na de azért jöttünk, hogy poharakat vegyünk. Adri pár napja eltörte az UNICEFes bögrémet. Az egyetlent, amit szerettünk és a szomszéd bácsitól kaptunk. Ezzel a készletünk 1 db pohár, 1 db bögre, 1 db műanyag pohár. Van még egy pohárként funkcionáló befőttes üveg, de azt a hivatalos leltárba nem számítom bele. Szóval szánalmas, de változtattunk rajta. Holnap megmutatom. Már csak pár bögre kell, de azt láttam máshol szebbet.
Roppant kevesen voltak az egész áruházban, ennek nagyon örültünk. A hot-dog viszont óriási csalódás. Ujjongtunk, mert itt lehet sült krumplit is kapni. Tálca viszont egyáltalán nincsen, ahogy ülőhely sem. 10 percet balettoztunk, míg a gyereket, kocsit, üdítőt, dogot, krumplit egy helyre sikerült telepíteni. És rossz is volt, kihűlt, szétfőtt, megszáradt. Gyakorlatilag kidobtuk, teljesen le vagyok sújtva. 
Zárójelben jegyzem meg, hogy ez, és a Kuled rosszullétével való szolidaritás estére mostanra komoly problémákat okoz nekem is. Elég szilárd elhatározás érett meg bennem, hogy többet nem eszem fast-foodot:(.
Mint a villám jöttünk visszafelé. Khaled élvezte és nyomta a műsort. Igazi bohóc...


Közben még egy elhatározás született. Mégpedig, hogy sürgősen levágjuk híres loboncát a következő okokból:
1. Nem hagyja rendesen megmosni, folyton vakarássza.
2. Iszonyúan izzad miatta, melegíti, zavarja.
3. 1.+2.=3. Szóval a fentiek miatt borzasztó szaga van a fejének. 
Hiába imádjuk csodás sörényét, ez elkerülhetetlen. A múltkori kurtításnak sincs már semmi nyoma, maradt a nullás gép. A kezdeti ellenállást az "olyan lesz, mint a Papáé" kulcsmondattal sikerült  megtörni. Saját ötlete volt, hogy ha az olyan jó, akkor miért nem vágjuk le az Enyémet is:)))


A gép az utolsó simításnál krepált be, szerencsés ez a nap!:). Nem értem mit piszmognak tudósok a klónozással, csak egy hajnyíró kell hozzá...


Annyira tetszett neki a végeredmény, hogy minden tükörben megcsodálta...


Még a filcekkel is volt ereje törődni...


Köztudottan boltozatos koponya fétisiszta vagyok. Ha tudtam volna, hogy ez ennyit dob az anyai érzések kibontakozása terén, hamarabb vágtam volna:))). Mondjuk neki mindene gömbölyű...




A homlokszőrén még dolgozunk:). Akinek mégsem tetszik ne aggódjon, percek alatt visszanő:)

4 megjegyzés: