Meglepetés lesz...

2012. június 26., kedd

Rehab folyt. köv. - Kedd 26.

Lassan már nem tudok mit kitalálni, amire hivatkozzak, ha punnyadni támad kedvünk.:) Ma sincs jó okom, csak a kánikula. A szél is elállt sajnos, izzadunk mint a lovak.
Adri holnaptól szabin lesz. Ez is egy indok pl., hogy ne menjünk sehova, mert majd együtt.:) Cserébe ma lesz sok kép!:)

A délelőtt még hagyján a téren bandáztunk, reggeliztünk...

Spontán traccsparty...

A nap sztárja, egy ugató-éneklő-rózsaszín kutya...

Elpilledt és rájátszik...

Ebédre megettük az elárvult lazacot, csináltam hozzá tabuleh-t is. Kuled félálomban étkezett, gyorsan bedobta a szundit.
Egyéb: köszönöm a tömegek féltő aggódását, már jól vagyok. Annak ellenére, hogy a francot sem érdekli, megosztom veletek a nagy hírt. Winnetou olyan ügyesen esett, hogy csecsszopó kisdedek is láthatják, ez az afrikai kontinens (tükör!).

Kiadós alvást követően, kisimulva ébredt a Kiskedvenc. Egyből elfoglalta magát...

Durván rászállt mostanában a fényképezőgépre. Itt volt az ideje egy kis oktatásnak...

Gyerekjáték! Első szándékos! fotója. A témaválasztás sem hétköznapi. Cserébe megnézegettük a World Press fotók, 2 évesek számára is nézhető darabjait:)...

Újabb kísérletek...

Együtt megnéztük, aztán megbeszéltük...

Mint a befőtt, több szempontból is:)))...

Nem várhattunk tovább a frissítő fürdővel. Uzsonna lekváros joghurtos gofri. Ez is cserbenhagyott maradék a rém szombatról:). Még vizesen művelődik kicsit...

Volt egy tervem itthoni játékra, de annyi volt a dolgunk...

Valamit sürgősen fel kellett aprítani, ezúttal szegény Marosán Erikát. Most a háromszögek akkurátus kivágása a sikk...

Újabb fürdő, újabb mesék, vonatok. Aztán újra a busz...

Ehhez van egy durva videóm is. DEJDI, BARNI, BÉKA és a CICÓ...

Folytatása is van, erős idegzetűeknek a youtube-on. Eztán már csak végeztünk némi házimunkát, megnéztünk fél órányi (induló, érkező, elrobogó) vonatot a világ minden tájáról. Ilyeneket...

Csoda, hogy nem megyünk emberek közé?:)))

1. Ez a busz!!!! Ez tényleg egy csoda! Ilyen gyönyörűséges játékszert még nem láttam! Csúcs! Ne engedd, hogy üsse, még baja esik!

1. Próbálkozunk:) Nagyon szereti, kincs annyi szent:)