Meglepetés lesz...

2012. július 1., vasárnap

Társasági élet - Szombat 30.

Hát nem tévedtetek, 6-kor már fent is volt. Én amint lehetett leléptem a piacra, ez mostanában saját programom. És ki is használtam a sasszeműek távollétét. Vásároltam magamnak egy akciós papucsot, 6 egész euróért. Őrület, a kutyák és macskák egymáshoz törleszkednek. A piac rutinosan megy, kivéve, hogy most engem paskolgattak a Khaled és a Dudus helyett. Szép árut kaptam, a bombaüzlet a vöröstonhal, amit sosem láttam ezelőtt. A nő azt hitte, csak bámészkodom, 10× kellett elmondani, hogy venni is szeretnék belőle:). 
Siettem haza, mert a lakás is romokban. Meglepetésemre egy kis tündérfiú rendet rakott és felsöpört a nappaliban. Angyalok.
Khaledből gyorsan fogyott a kraft. Megettük a finom ebédet (sültcsirke, marha, Grillo sültkrumpli, spenótka) és be is kómált.

Hosszú és unalmas műsor, de a Khaled ilyen:)). Szorozzátok ezt meg százzal...


Jó nagyot aludt, nagyjából behozta az éjszakai hiányosságokat. Már csak készülődni kellett az extra programra. Adri kollégáival volt találkozónk Iraklio közelében. Ez a rész jól dokumentált...



Várjuk a többieket. Jó kis környék ez, sok a zöld, a kávézó, étterem. Mi a szökőkutat választottuk...


Jah, a papucsom...


Bokrokat is tépegetett...


Adri lesifotói következnek, kezd belejönni végre:)...


Megnéztünk egy emlékművet is, részletekről nem tudok beszámolni...


Kaptam egy szép virágot. Kisállat módjára örülök...


Aztán meggondolta és inkább Adrinak adta...


Megérkeztek a haverok, választottunk egy kellemes egységet. Kezdő plankoló...


A fiúk és Keny bácsi...


Roni bácsi és iPhoneja...


Keny bedobja magát, mert Roni nagyon elhúzott népszerűségben a telefon miatt. Mindkettőt néven szólította 10 perc után. Én a kép bal felső sarkában csücsükélek...


Adri is tartotta a frontot. Vettünk két zacskó gumicukrot, mindegyik krapek imádja. Teljes egyetértésben majszolták el...


Labdázás is volt, sőt egy asztalszomszéd kislánnyal játszódás. Cuki nő volt, jól szórakoztak...



A kölkök jót játszottak (én úgy tettem, mintha nem is ismerném)+, mi jót beszélgettünk. Nekem is nagyon jól esett és közben mindenki a Khaledet csodálta. Kell ennél több?:)))  


Balról jobbra: Khaled (Magyarország), Ahmed (Egyiptom), Keny (Malajzia), Roni (Libanon), Maria (Görögország). Ehhez nincs mit hozzátenni:).

4 megjegyzés:

  1. Micsoda társasági esemény! Ehhez tényleg nincs mit hozzátenni! Szuper! A kisállat kép nagyon Piroskás, Thanks, Adri!

    VálaszTörlés
  2. Mi más lenne, én hozom a formám, csak kattintani kell:))))

    VálaszTörlés
  3. A papucs remek, a második lesifotó tényleg olyan, mint egy magazinban. végre lekaptuk a híres anyukát a paparazzóktól féltett gyermekével! kezdő plankoló :)

    VálaszTörlés