Meglepetés lesz...

2012. július 25., szerda

EXTRA 5. - Szerda 25.

Ez úton szeretnénk gratulálni családunk legifjabb tagjának, I. Születésnapja alkalmából!!!!

Lássuk életének pár jelentősebb állomását a teljesség igénye nélkül.

Már nagyon készül. A roadok építik a színpadot..


2011. július 25. Közvetlenül a Csákó Pajtikáim! után:)...


Szerencsére lassan tudatosult benne, micsoda családba született...


Dédi születésnapján, már egész emberes. Ezt a pozíciót azóta is naponta gyakorolja..


Ilyen állapotban hagytuk elutazásunkkor...


"Ne aggódj kisKhaled, egyedül is kicsinálom a bandát, míg távol leszel..."


Karácsonykor így fogadott bennünket. "Azt hittem itt is az összes játék az enyém"...


Tavasszal teljes fegyverzetben vetette bele magát a kerti partikba...


Sőt, remekül körbetekerhetővé vált...


Ez már az egyiptomi-esztergomi egyesített (3E) maffia...


Kegyeskedett ellátogatni szerény hajlékunkba, itt a száműzetésben...


...Ezt egy korábbi bejegyzésben fogom kifejteni. 

Lássuk mai rögtönzött performance-unkat, csak neked Drága Mikkó...


BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT BOGÁRKA!!!!

2 megjegyzés:

  1. Elnedvesedtek a szemeim. Édesapja munkában van, úgyhogy holnap lesz a köszöntés, most egyedül nosztalgiázom. Én is a képeket nézegettem éppen :) A videót megnézzük együtt, ha felébredt a szentem.

    VálaszTörlés
  2. Ha ma van a köszöntés, akkor még én se vagyok elkésve. Boldog Szülinapot, Mikó!

    VálaszTörlés