Meglepetés lesz...

2012. július 6., péntek

Maxi gáz:) - Péntek 6.

Azt hiszem a végünket járjuk, most már érkezzen meg valaki.
A nap jól indult, nem számítottunk extra armageddonra. Nagy egyetértésben vonultunk a strandra, az első kakaskukorékolásra. De tényleg, újabban a szomszédban egy kakas kukorékol:) Biztos ennek van szezonja, mert a nyulakat mostanában nem látom:).

Édesdeden fürdőztünk...





Még egy össznépi is belefért, bár a Khuledet nem izgatja...


A zuhany legalább akkora sztár, mint a tenger. Végre hagyták is érvényesülni, általában a mámókák kitúrják hamar...





Jeges víz sokk, az nagyon jó...


Valahogy így...


A kerítésnél öltözködünk, Khaled a kocsik miatt borzong...



A 20 percenként járó villamos, persze 1 perccel hamarabb már elment. Nem hiszek az ilyesmiben, de tényleg kezdem azt gondolni, hogy valami nincs rendben köztünk és a tömegközlekedés között.:)
Khaled szokatlan ordítást produkált (krokodil könnyekkel fűszerezve), mert NEM VILI, BUSZ!
Felvinnyogtam, még csak az kéne, elég volt tegnap. Visszahúzódtunk az árnyasba, banánnal ütöttük el a várakozás idejét. 
Jelzem, hogy még 11 óra sem volt. A villamoson, persze reflexből aludni akart. Egységesen hörögtünk, azt már nem. A múltkor is botrány volt, ébren maradsz édes fiam.
Adri magamra hagyott az embert próbáló feladattal. Az utasok megvető pillantásaitól kísérve, (hogy miért nem hagyom aludni szegényt) az Omoniáig (majdnem 3negyed óra!) sikerült szóval tartanom. Ott már semmi sem használt, elaludt. Gondoltam ez a 10 perc nem baj, ha felébred majd alszik később. Persze felébredt, teljesen virgoncan (győzelme teljes tudatában), követelte a VONA-t! Sikítoztam!!! Csúnyákat is mondtam neki, jól összevesztünk. Mély levegő, akkor ebédfőzés, neki frissítő, VONA, kajálás. Majd 2 óra volt, mikor kérdésemre önként, dalolva bevonult az ágyába. Én már alig álltam a lábamon, feltett szándékom volt aludni kicsit. Meséltem, szavaltam, daloltam. Behúzott 2 üveg szörpöt, majd kb. 1 perc csönd után, MAMA FÓ! Összeomlottam, látványosan. Sosem leszek többet a régi:))) A gyilkos indulat, kedves baráti érzés ahhoz képest amit éreztem. Nagyon megsajnáltam magamat. 
Nem ragozom tovább, a délután tőszöngéssel telt, se nekem, se neki nem volt ereje semmire. Adri elmenekült a süllyedő hajóról.
A boltba azért lementünk, vettünk fagyikát is, sokadik békülésünk pipája gyanánt:)))
Yorgó műhelyét tegnap óta festik, ki is van adva. A cica is, Khaled is kereste, de csak a munkásokat találtuk. 
Fogadtuk még Jannist is, aki csokit hozott az aludni készülő Kulednek. Míg aláírtam a számlát, ez a kis aranyos ki is bontotta és falatozta.:)))
Eztán szerencsére, már a mese alatt bealudt Most befejezem, mert végelgyengülésben kimúltam:)

2 megjegyzés:

  1. Na, hát ezért volt Adri kedves hangulatában este. Már mindent értek! Én mélyen együtt érzek, és megemelem a kalapom, de a következő pár bejegyzésbe inkább a gyerek tündéri oldalát domborítsd, különben nem lesz több játszópajtása soha. :D

    Új nap, új remények! És piac, ha jól sejtem... Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. definíciót kérek a tőszöngésre!

    VálaszTörlés