Meglepetés lesz...

2012. július 25., szerda

Esztergomi különítmény

Itt lesznek a fotók az esztergomiak turnusáról. Wáó! Folyamatosan frissül, illetve érkeznek a képaláírások:)

Kismikó első találkozása a helyi fagylalt különlegességgel a téren...


A labdázásra nagyon ráhajtott. Naná, hogy a szomszédé mindig sárgább...


Újabb és újabb tengerparti fürdőzések. Gondolkodás nélkül irány a víz...


Irány a piac. Egyetlen halas látogatóink...


Dúskálnak...


Psirriben is megtalálta a helyét...


A Thissio játszó is nagyon tetszett neki, jövőre ki is próbálhatja:)...


Nehéz a várakozás, Gábi buszát lessük a gyrososnál...


Mária imádja az alvós képeket. Sajnos nem tudom merre fontoskodtunk ekkor...


Children's múzeum utoljára a nyári szünet előtt...


Mond szépen SZAMAKA...








Feladvány! Kit személyesít meg tehetséges színészünk?...


Később az sem volt baj, hogy nincs a medencében víz. Környezettudatos jakuzzi...



Komolyan gyúrt hasra. Hajat is növesztett, ez itt most nem látszik, de frankón...


folyt. köv...

3 megjegyzés:

  1. Hohó! Fantasztikus válogatás, majd kérünk mi is a képekből.

    VálaszTörlés
  2. Az egyetlen halas látogatót hogy érted? Aki meg is tudta emészteni őket? :DDD

    Köszönjük, hogy feléled a blog, már lemondtunk róla. Ági meg engem kérdezgetett, hogy vajon mi van veletek. Mintha én tudnám...Mondjuk azt tudtam, ha emailt ír, arra válaszolsz rögtön. És úgy is volt. Nem a nyaralóknak mondom, hanem az itthon várakozóknak, hogy már kevesebb, mint egy hét! Juhéj!

    VálaszTörlés
  3. Csak azért kérdezgettelek, mert nem tudhattam, volt-e valami kommunikáció, amíg én Sümegen voltam...

    VálaszTörlés