Meglepetés lesz...

2012. február 27., hétfő

Szeles "hamvazó" - Hétfő 27

Felvirradt a nagy nap, megelőlegeztem a fejfájást. Khaleddel nyomtuk az ipart, figyeltük az időjárást. Sajnos nem volt mit nézni rajta, orkánszerű szél és eső. Hamarosan Adri is csatlakozott, séta helyett nem volt B tervünk. Én háziasszonyi teendőimnek szenteltem a délelőttöt, megpróbáltam rendet rakni a teraszokon, ahol hónapokig nem járt senki. Jó görög mintára (nem akartam, hogy megszóljanak az utcában) szivaccsal suvickoltam a járólapot. Na nem kell megijedni, egyenlőre csak a konyhait:). Mosás, felmosás, hálószoba rendbetétel. Összehajtottam és rendszereztem a ruháinkat. 

A dolog lélekölő természetét bizonyítandó álljon itt egy kis epizód: Megkértem Adrit fáradjon be és szemlélje meg a rendbe tett ruháit. A még hordható darabokat, ne egy gombócba gyűrve vágja az asztal alá, lám így szépen szellőznek. Aszongya OK. Felvesz a szék hátáról egy összehajtott nadrágot, nézzem, hogy hamarosan elszakad és azzal a mozdulattal visszabassza gombócban. Fogyatékos, kereszt, OMM! Tartom magam. Mondom Édesem erről beszélek, szépen ideterítjük, milyen jó lesz ezt felvenni holnap. Persze bólogat. Később lemennek Khaleddal vásárolni ezt-azt (a tegnap beígért sütire persze emlékeznek). 


Visszajönnek, átöltözik, nadrág megint odabaszva. Segítségggggggg! Kereszt!

Szépen megfőztem az ebédkét, meg sem merem mondani, de marhasteak volt. A halat megettük ugye tegnap, nem mertem tovább tartogatni:) Nekünk már úgyis mindegy, a Jóistennél nem ez az első rosszpontunk:) Íme, felséges chilis-kéksajt mártással, és Ágnes még felségesebb sültkrumplijával. Adri imádta, Khaled csak a krumplit volt hajlandó megenni, úgy látszik teljesen rázombult a halra. 


Szieszta.
Délután folytattuk a punnyadást, sütöttem egy sütit, ha már nosztalgia, akkor francia almás torta, nem megfordítva, Tozsónál megkedvelve:). Meglepetésemre kitűnő lett, ez is bizonyítja, hogy nem lehet elrontani, mert a hozzávalók és az elkészítés csak távolról emlékeztetett a receptben leírtakra. 


Adri imádta, Khaled megsértődött, hogy mért van édes íze. Szerinte SÓ, KUKÓ NEM! Így duzzog, de végül az almából hajlandó enni:))))...



Később pókereztünk:), bár nem sokáig. Khaled elrabolta a pénzeket. Kapott új perselyt, csodásan leköti még mindig. Még ezeket játszotta...



Aztán tévézgettünk. Végre hagyta megnézni a Madagaszkár 2-t. Amit én eddig csak a MotoMoto és Glória daláig láttam, mert onnan sosem sikerült tovább menni:))) Közben evett cornflakest és vietnámi leves, amit magamnak hoztam, csak hát...:)


A fürdés megint ugorva. Mit csináljak, hogy ne felejtsem el ellenőrizni a biztosítékot?????? Kicsit haragudott, de túltette magát rajta.
Ja, olyan erős szél van, hogy letépi a napellenzőket, iszonyatos túlvilági hangok kíséretében. Khaled is nagyon félt tőle egész nap, de reméljük nem fog miatta felébredni.

4 megjegyzés:

  1. Az a sütemény bitang jól néz ki!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anyiszám, szerintem ízlene is neked. Itt egy recept hozzá, nagyon könnyű: http://horsi-orsi.blogspot.com/2008/08/francia-almatortatarte-tatin.html

      Törlés
  2. Köszi, de azt hiszem nem én fogok ilyet sütni, majd Bernadettet megfűzöm a témában :)
    Amúgy, hogy megnyugodjon a lelked a 7végi 10enfokok után itt is szakad a hó!

    VálaszTörlés
  3. Micsoda pohárlökés! Van véleménye, az már biztos! Minden pompásan fest, én a krumplit és a husit kívántam meg azzal az isteni szósszal. Nyam-nyam! Úgy látszik, ma is csak a gasztronómia élvezetek maradnak. Én ma a joghurtos spenótsaláta köré rendezem a menüt a csodás havas tavasz jegyében.

    VálaszTörlés