Meglepetés lesz...

2012. február 24., péntek

Nyár??? - Péntek 24

Elnézést, de a címben már le is lepleztem a mai nap legnagyobb eseményét. Tudom én, hogy otthon is pompás idő volt (állítólag), de engem akkor is tökéletesen felajzott a mai nap:)

Szokásos ébredés, kivéve, hogy lelkesen készülődtünk a kis programunkra. 8-kor már főztem az ebédet, mert Adri is úgy döntött, elindul velünk korán. Rövid hónap, ünnepekkel, nagyon kell teperni szegénynek, a betevő tintahalért. Mi csak éljük az arany életünket.


Most a dance a menő...


Szarospistát is kitataroztam, magamról nem is beszélve. Fél 11-re beszéltük meg a találkozót, az olimpiai stadionnál, Irininél, ami a mi metróvonalunkon van, Kifissia felé. Hamar érkeztünk, ezért korzóztunk egyet az üresen tátongó (ettől lehangoló) stadion előtt. 

Hamar megérkezett akit vártunk, egy gyönyörű 2 éves nő és anyukája. Együtt hajtottunk tovább (Khaled nagy örömére) a Golden Hall-hoz. Ez egy nagy bevásárló komplexum, összenőve az olimpiai dolgokkal. Igazán elegáns, de gyerek szempontból is kiemelkedő. Több zárt "vidámpark" részlege van, olyan amiben már voltunk egyszer, de szabadtéri dühöngők is. Mi az utóbbit választottuk, lévén 20 fok és szikrázó napsütés.



Töredelmesen bevallom, hogy kevés képet csináltam, mert az idő nagy részében napoztam. Elnézést kérek, gyenge idegzetű olvasóimtól. Közben megtaláltunk még egy anyukát, ő francia és már 10 éve űzi itt az ipart. Nagyon kedvesek, jófejek mindketten. A Khaled csöppet sem érdeklődött egyenlőre a gyengébbik nem iránt (szerintem nem értette mik ezek), de hát volt csúszda és hinta is:)...



Fergetegesen szórakozott...


'MAMA, ugye nézed'...


A kislányok rohangásztak, jöttek mentek, az enyém csak csúszott, csúszott, de kizárólag egy csúszdán:)))...
Tettünk egy kört bent is, ittam egy remek kávét:).
Mivel későn kezdődött a program, Khaled 1 óra körül feladta, mikor pár percre betettem a kocsijába. 
Elköszöntünk, jövünk máskor is. Visszafelé sétáltunk a metróig, vagyis élveztük a jó időt. Pompás volt.


Itthon megebédelt, de aludni már nem volt újra kedve később sem. Szöttyöngtünk, aztán újra sétálni indultunk, ki tudja mikor lesz újra ennyire jó idő. A lányok szerint amúgy ritka szar tél van, és ez a normális. Berosálok.
Tehát a templomkertben időztünk, képes beszámoló:







BUBÓ...


Hazatérve eszegetett, rajzolt, tündérien viselkedett. Én igyekeztem rendet vágni, mert hosszú hétvégénk lesz. Hétfő ugyanis munkaszüneti nap, Clear Monday miatt:))). Ezzel felkészülhetünk az ortodox húsvét minden borzalmára. Ez ugyanis az itt népszerű vallás böjti időszakának első napja, 7 héttel Húsvét előtt esedékes, ugyanaz, mint otthon a Hamvazószerda (csak itt nem fenyítenek a . Halat, zöldséget, kenyeret kell fogyasztani, valamint sárkányröptetésen kell részt venni. Szimpatikus ünnep lenne, ha vsz. nem járna csodás templomunk végtelen harangozásával. Ezzel a képpel próbálok nem haragudni rá...



2 megjegyzés:

  1. Nem mondom, hogy irigykedünk pedig de. Kifejezetten olyan képek készülnek most róla amiről egy öntudatos 2 éves néz ránk. Jót tesz neki a távolság meg a mediterrán napsütés... Szerintem ezek neked is jót tesznek majd magadról is próbálj fotót betenni. Időzítő esetleg, vagy itt a hétvége is.

    VálaszTörlés
  2. Nem mondom, hogy nem fest jól az idő nálatok, de azért azt hiszem az utóbbi napokban mi se panaszkodhatunk, olykor pulóveres idő is akad idehaza. Kicsit szeles, de elviselhető.
    Az ortodox/unortodox ünnepekkel meg vigyázz a végén még kiutasítanak az unijóból az arabokkal együtt :)

    VálaszTörlés