Meglepetés lesz...

2012. február 25., szombat

Nyalánkságok - Szombat 25

Csodásan indult a nap. Fél 8-kor magamtól ébredtem, egy kicsiny kolibri frissességével. Mostanra csak némi köhögés maradt a betegségből, de erről más túlélők is beszámoltak:). Sok időt nem kaptam, de egy kávéra éppen elég volt. Khaled is frissen, fiatalosan kelt, rögtön banánt követelt. A szemetünk vizsgálatából, tudósok biztos arra jutnának, hogy illegálisan, főemlős kölyköket tartunk a városi lakásban, ugyanis pelenka és banánhéj, alkotják a fő tömegét:)

Adri megalapozta a parafaktorral a napot. Minden előzetes egyeztetés nélkül bejelentette, hogy ő akkor 11-re bemegy dolgozni pár órára. Ezzel természetesen nem is lenne baj, ha nem a piacra és a Hondos Centerbe készültünk volna, nagy bevásárolni, lévén 3 napos ünnep, első hétvégénk, stb. 
Nem részletezem, állt a bál, az idegeim még nem teljesen kisimultak, ahhoz még nem ettem elég halat. Sőt úgy festett most sem fogok és ettől kicsit elgurult a gyógyszer. Több körben szidtuk egymást és a világot, mindenki szerencsétlennek érezte magát. Nagy nehezen mégis elindultunk, de még mindig nem tudtam, hogy mi a terve. Azt hogy hétfő szünnap már múlt vasárnap közölte, ezt az apró részletet mért nem tudta megosztani velem, mikor minden nap azt tervezgettük, hogyan és mit fogunk vásárolni, blablabla. Mindegy, felnéztem a keresztre...

A Hondos Centerbe azért mentünk, mert ide szólt a kupon, amit Adri kapott karácsonykor a cégtől, és nagylelkűen félretett nekem. Arról szólt a fáma, hogy ez olyan Douglas féle hely, gondoltam akkor veszek parfümöt:).
Sokfelé van a városban, nekünk az Omonián lévő esett útba, a piacra menet. Kiderült persze, hogy egy 10 emeletes nyugatias luxus center, bármit vehetünk a kuponért. Itt kellett volna leülni kicsit és elgondolkodni, de ha már ott voltunk, próbáltunk vásárolni valamit. Khaled nem kultiválta a programot, bár Adri is csak látszatra igyekezett lekötni, amíg körülnézek. Már a gyerekosztályon elveszítettük a fonalat. Arra futotta az erőnkből, hogy vegyünk egy filckészletet és egy túlbuzgó eladónak köszönhetően egy nadrágot, 15 EUR-ért. 3 évesre való, finom kordbársony, bélelt. Erre van pont szükségünk:)))) Amúgy csodásan fest, legalább:)
Próbálkoztam a női ruha osztályon, de a Khaled szerint annak tényleg semmi értelme, főleg, hogy a NÉNI, elvette a filctollat, mert itt az a rendszer, hogy kiválasztod a cuccot, amit leküldenek liften és ott egyben fizetsz. Teljesen kikészült:). Még a háztartási árú osztályra néztünk be, próbáltam fürdőhabot venni a szerencsétlennek, de nem sikerült. A távozás mellett döntöttem, de a cuccunk már a liftben, nagy címletű kuponból vissza nem adnak. 20 EUR-ba fájt a kaland, de legalább azt is tudom, hogy még 4 hónapig érvényes a kuponka. A félre infóért TUDJUK KI a felelős.

Mind utáltuk egymást mire kijöttünk, de hátra volt még a piac, szerencsére ott megnyugodtak a kedélyek. Sosem látott tömeg tombolt a sorok között, mindenki halat akart venni, ezzel nem számoltunk. Mindegy, nekünk is az kellett, szétváltunk. Khaled és én vettünk zöldséget, gyümölcsöt, ott mérsékelt volt az őrjöngés. Adri megküzdött az elemekkel, röpke fél órán belül meghozta a halakat, husit. Mi addig napoztunk, nézelődtünk, halomra törtük a görög szíveket:)



Letett a munkába menésről is, szerintem nem akarta kihagyni a rákocska ebédet. No comment, minek kellett akkor a cirkusz. Kereszt...
Már majdnem dél volt, mire hazavergődtünk. Az új igazából nem is filcet, (inkább valami zsirkréta féle, de eszméletlen erős színe van) rögtön kipróbáltuk...




Gyorsan összerántottam egyszerű eledelünket...


Látjátok ezt a rakás rákot? Én két darabot ettem, az Adri egyetlen egyet. Vajon? Khaled teljesen megőrült, csak MÉ! MÉ! MÉ! vagyis még. Közben nagy mennyiségű karfiolos rízs, paradicsom is befigyelt. Minimum 1 kilót kell venni, tisztasor. Tanultunk az esetből.
Khaled a foszfortól mámorosan aludni tért, mi sem tehettünk mást. 4 óra körül egyszerre tértünk magunkhoz. Durva. Ennyire kisimult...



Ekkor megint rohanhattunk a boltba, mert olaj, felvágott is kellett. Meg egy rakás dolog, alig bírtuk hazacipelni. Megálltunk a templomnál, hintázgatás volt a főműsorszám...



Az este a továbbiakban eseménytelenül telt, vacsora, Frakk, ninnano.

Na jó, mostanra némi önkritikát is gyakoroltunk...


1 megjegyzés:

  1. Khaled durván felvette a nyaraláskor kialakuló kisimult fejet. A gyógyító rákocska. Hmmm. Rendesek vagytok, hogy ismeretterjesztő videót is készítetek, amint a főemlős kölyök a szabadtéri kifutóján rohangál. És végül a kereszt. Jó ha kéznél van, úgy látom, továbbra is nagy szükség van rá. Kitartás! puszi

    VálaszTörlés