Meglepetés lesz...

2012. február 20., hétfő

MAMA VAVA - Hétfő 20

Annak ellenére, hogy egész jól aludtam, reggelre piszok beteg lettem. Tegnap, csak a sok ajzószer és a stressz  tartott egyben. Szerencsére Adri nem ment dolgozni, agonizálhattam kedvemre. Kiskalóz persze teljes erőbedobással pörgött. A szeme azért kicsit kínai:)...



Az állandóság kicsiny életében, PINGU...


Tánc és tapsikolás, ebben papa a király...


Lassan magunkhoz tértünk, megkockáztattunk egy bevásárlást, többre éreztem, nem futja az erőmből...


TÉ, NÉNI, PÍZ...


Vettünk rengeteg finomságot, a spenótos lepényt már haza se tudtuk hozni, egyből befalta:) Addig szenvedett Blaha Lujzaként, míg az eprecskét is megvettünk. Banán, mandarin, NEM. Új ízekre vágyik. 
Megnyugodott, hogy itt is nagyon rendesek a NÉNIk, adnak egy csomó mindent a boltban. Egyszer leküldöm egyedül, akkor tényleg nem kell majd fizetni:)))

Nos én eddig voltam beszámítható, innen metál rosszul lettem. A torkom úgy fájt, azt hittem elfűrészelem. Irány a gyógyszertár, demonstráltam a problémámat. Mondtam a nőnek, hogy nem most jöttem a felvédőről, adjon valami bikaerőset. Látta, hogy elszánt vagyok, kaptam egy ocsmány, de hatásos szirupot, valamit csak úgy pusszantyúra antibiotikumot. Ezeket szedem, közben alszom. A fiúk meghúzták magukat, ma még tart a lelkesedés szerencsémre. Adri főzött pirostésztát. Én megint csak aludtam, de már látom a fényt az alagút végén. Délután tettek vettek, mondom, én aludtam és köhögtem. Estefelé kezdtem magamhoz térni, megfürdettük a Kuledkát. Panaszkodás nélkül aludni tért. 
Most nem írok többet, mert hiteltelen lesz a szenvedésem, Adjő!:)))

3 megjegyzés:

  1. Dzsodzsó is vava. Olyannyira, hogy csak ma jutott eszembe, hogy talán már írtál valamit. És tessék! Te még a halál torkából is tájékoztatod a rajongókat. Le a kalappal!

    VálaszTörlés
  2. Tudom a kötelességemet! Nem áll módomban nagyon összeszakadni:) Remélem ezzel az idei betegeskedés letudva:)

    VálaszTörlés