Meglepetés lesz...

2012. február 21., kedd

Dologtalan hétköznap - Kedd 21

Több tervünk volt mára, ezekről szépen egyesével lemondtunk. Khaled a teljesen elfogadható 7:15-ös ébredést választotta. Boldogan huppant be pár percre mellénk, de nem kenyere az effajta élvezet, inkább kirángatott mindkettőnket. Szép napos idő ígérkezett, de vigasztalódjatok, nem tartott sokáig. 

Délelőtt már gyűlnek a fellegek...


Khaled sétálni vágyott, én nem éreztem az erőt. Leküldtem hát őket a boltba. Természetesen csak a saját pénztárcájával indult, kenyeret és spenótos pitét vásárolni:) 


Hívott engem is, de meggyőztem, ez a férfiak programja. Békében távoztak, állatias üvöltést nem hallottam.
Adri oda volt, mikor visszajöttek, a gyerek gyakorlottan előszedte a lóvét, közölte: NÉNI, PÍZ, AIS! BÁJBÁJ! Ezt a trükkjét még nem ismerhette:))
Nagy sikerük volt, boldogan hozták haza a szerzeményeket. A spenótost tutira felzabálta mind, azóta zöldeket kakkant. Hazatérve megszámolja, mennyit is költött...


Én kicsit jobban voltam, megkockáztattam egy gasztronómiai remekművet, gombakrémleves csináltam, Adri nagy örömére. Khalednek is ízlett...



A fiúk játszottak, én próbáltam felszámolni a bőröndöket. Adri munkába el, Khaled szunyókálni. Majdnem 3 órát aludt szerencsére, mert én is lecsökkentem, pihengettem rendesen. 
Délutánra visszatért a köhögés, Khalednek is folyt az orra, bár köhögni csak akkor köhögött, ha én is:))))
Néztünk Pingut, csináltunk padlizsánkrémet, rendet raktunk nagyjából, de az orrunkat nem dugtuk ki végül.
Holnapra ígérem magamhoz térek, tarthatatlan ez az agónia. A szintetikus szerek mellett, legnagyobb segítségem: Adri spéci egyiptomi teája, erős mint a méreg, fantasztikusan felfrissít. Viszek majd nektek is, csodaszer...



Fürdés elmaradt, megfeledkeztem a trükkös biztosítékról, hogy a macska rúgja meg. Pedig cicis képeket akartam csinálni, az igencsak megslankult gyermekről.:)
Adri közben g-mailen kérdezgeti, mit főzök ma...hát jó kérdés, én azt hittem már főztem. Miket ehetett ez a szegényke? Robogok a konyhába, kotyvasztok valamit:).

Kedvcsinálónak a tegnapi II. Welcome Vacsoránk...


:)

3 megjegyzés:

  1. Méghogy Khaled pénz nélkül is tud vásárolni! Néni píz ais! Mennyi a napi kosztpénze? Én még mindig mindenhol pénzeket találok, ahová csak lépek! Jól megélek majd belőle akár a hónap végéig.
    Gyógyuljatok, ne vagánykodjatok! Üljél a jó kis melegben, Adri meg büszkélkedjen a fiával városszerte!

    VálaszTörlés
  2. Helló! nekem a fejem fáj 2 napja, szerencsére csak éjjel meg este de akkor nagyon. Vettem be nurofent :( remélem minigungi jól tolerálja. Vagy nagyon jól, mert most már folyton ülni akar! meg felmászni, felkapaszkodni mindenhova (lábam, hasam fekve, autósülés ami ugyan felborul de nem számít.) 4. fog még sehol de reménykedünk. Kiskhaled itt hagyta az éjszakai felébredését ajándékba (ma éjfél, 3 és 4 között majd utána szerencsére 8 kor) na indulunk géhez kissé megkésve.

    VálaszTörlés
  3. Lehet benne valami, mert a Khaled viszont végig alussza az éjszakát, hang nélkül. Fél 8-kor fekszik, fél 8-kor ébred. Nem merem elhinni:)

    VálaszTörlés