Meglepetés lesz...

2012. február 28., kedd

GM-ből DM - Kedd 28

Vagyis Gagyi Mamiból Dögös Maca. A nap jelentős részét ugorjuk át, az előbbi bejegyzéssel felvázoltam a lényeget...


Inkább feredőzzünk a gondtalan vásárolgatás ritka történetének fényében. Az ilyesmire érzéketlen férfiolvasóktól elnézést kérek, de mentségemre legyen mondva ritkán írok lányos dolgokról:)

Nagyon vártuk Adrit, aki elméletileg korán végez. Ugyanis a múltkori, félre sikerült plázást akartam bepótolni, még mielőtt véget érnek a leárazások. 
Csináltam vöröslencse levest, pirostésztát, igazán nem panaszkodhattak a fiúk. Egy órás késéssel, de befutott a jóember, lapátoltam egy kis tésztát és irány a City. 
Eddig még sosem voltam egyedül a boltnál messzebb, pláne nem metróval. Adri ma váltott nekem bérletet is:) Az Omoniára mentem ismét, ott legalább kiismerem magam (JUj). 
A 10 emeletes komplexum így is riasztónak tűnt, de több szintet eleve elvetettem. Például a gyerek részleget, nehogy elfogjon a kísértés és a mardosó lelkifurdalás magára hagyott magzatom miatt. A női ruha osztályon kezdtem, de csak szemérmesen nézelődtem. Annyira azért nem voltam időmilliomos, hogy itt nekiálljak próbálgatni, valamint nem akkora üzlet féláron! venni egy farmert 50 Eur-ért, mikor a mi környékünkön 20-ért is van nagyon kis tuti. Körbenéztem lakásfronton, de csak a hecc kedvéért. Egyedül mérleget lett volna értelme venni, de hírmondóba sem akadt. Lassan, de belejöttem a válogatásba a kiegészítők emeletén!!!
Egy pillanatra elkapott a gépszíj, hogy minden vagyonomat egy féláron 98 EUR-os, fantasztikus DócseGabbana övbe öljem, végül is egyszer élünk. Aztán kivettem a biliből a kezemet és rátettem két kevésbé márkás, de legalább olyan dögös darabra. Jöttek is velem. Itt le kell adni az eladónak amit választasz, az első emeleten vár a végén a cucc. A kis cédulával a kezemben már otthonosabban éreztem magam, látszott rajtam, hogy vásárolok, nem csak a Csellengők-ből szabadultam:))).
Irány a fehérnemű osztály, gyerek Benetton elől gyorsan elszaladni. Vettem egy body-t pántosat, mert nyáron sem szeretném, ha a homokozóban kilógna a hátsó fertályom. Pipa.
Pipere osztály, na ez aztán szövevényes, minden kapható. Vettem pár szükséges apróságot, hajpántot, luffaszivacsot, körömreszelőt. Továbbá végre megvettem a Khalednek a fürdőhabot, amit a múltkor nem hagytak megnézegetni. Ennyi azért neki is jár.
Hipp-hopp az első emeleten jártam, most jött a főfogás, a Clinique részleg. Falból azért körbebillegtem, pedig nanáhogy Clinique:). A pénzem nagy része, még megvolt, őrület. Levettem a parfümöt, de itt (és ez úgy látszik nemzetközi elvárás) mindig tudják mi érné meg neked igazán. Történetesen, ha nagyobb kiszerelést választok, akkor már ne is azt, hanem az ajándék csomagot, tusfürdővel és mini parfümmel. Hülyének is megéri, én aztán tudom:))) viszont, ha már így állunk, már csak egy apróság kell és enyém az ajándékcsomag!!!!! Nem titkolom, tudtam én honnan fúj a szél, erre is játszottam. Hosszas tanakodás után, mert hát nem mondhatjuk, hogy nagyon le lennék rongyolódva ezen a fronton, egy egészen vadi új szájfény vásárlása mellett döntöttem. Igazán visszafogott és talán Khaled biztos is:)))) És mindezt plusz 10% kedvezménnyel és az ajicsomaggal, amiben benne volt a szempillaspirál, amit akartam. Kolosszális.


Így estefelé nem voltak olyan sokan, mint szombaton, a szajré már tényleg a pénztárnál várt. Szépen mindent kifizettem, az ajándék kávét már meg sem ittam a 10.en. Volt egy sanda gyanúm, hogy itthon nem alszik, akinek aludni kellene, nem akartam kikészíteni. 
Robogtam haza, láss csodát, visítva (örömében) fogadott. Kissé megsértődött, hogy nem HAMM van a szatyorban, de a csodás, pumpás, habfürdő megvigasztalta. Mondtam, hogy övé, luxuscikk, kenje az egészet magára, az sem baj. Igazán megérte az a pár rongyos forint...









 Jó éjt, megyek nézegetem a kincseimet!

3 megjegyzés:

  1. Na ez a beszéd Pipike! Gratulálok! És szemlátomást Khuled is túlélte, Adri meg piszkosul büszke lehet magára. Ennyi emberrel tettél jót még ráadásul. Csákó

    VálaszTörlés
  2. Na, végre! Most keress olyan anyukákat, akik hetente egyszer elmennek este akárhová, és csatlakozz! Kár, hogy a szerzeményeket nem fotóztad le. Én még csak a turi gondolatával játszom, a plazák még messze vannak. De közelednek! :D

    VálaszTörlés
  3. Hehehe:) Majd megpróbálom. Ma majd lefotózom a cuccost, csak tegnap nagyon sötét volt már, nem lettek volna szépek:)

    VálaszTörlés