Meglepetés lesz...

2012. február 23., csütörtök

Sűrűjébe - Csütörtök 23

Virgoncan ébredtem, Khaled kb. 30 másodperccel azután, hogy légpárnákon kiosontam a konyhába kávét főzni. Annyira elkanászodtam, hogy volt pofám 3negyed 7kor egy kevéske tejjel leszerelni. A csel bejött, a teraszon kávéztam:) Sajnos hamar rájött, hogy trükköztem, méltatlankodott is.

A reggel a szokásos mederben csördögélt, Adri ma már a szokásos 9 órás felkelést választotta inkább.
A beígért eső helyett, szép tiszta volt az ég, reméltem, délutánra is marad a jó idő.

Gyorsan neki fogtunk az ebédnek...salátát szed levelekre...



Majd összetépdesi...


Sózza, cukrozza, meglocsolja ecettel, íme az eredmény...


No és a saláta mellé vajon mi a körítés? A szuper nokedliszaggatómmal...


Osztatlan siker!!! Persze, az ember saját főztje, mindig jobban ízlik:)))...


Khaled akkorát hancúrozott bűntudatos apjával, hogy alig tudta kivárni a távozását. elköszönt és egyből az ágyikó felé vette az irányt. Nem is baj, délutánra túrát terveztem.
Felébredt, bepakolt még egy szerény adag tojásos nokedlit és irány a bel.

Volt neki az a kis 1 EUR-s szuper kocsija, ami darabokban hever most már. Kiesnek az elemek, stb. Őrült nagylelkűségi rohamomban megígértem, hogy veszünk egy újat.
A metrótól most is vértolulást kapott, sikoltozott, meg minden. Az utasokat mostanában nem zaklatja komolyan, csak szemérmesen elfordul, a jófejeknek a nyelvét nyújtogatja. Az Omonia még mindig a régi, semmi pankráció. Robogtunk az ojektum felé, teljesen fel volt villanyozva. Ordította az eladóknak AUTÓ, BÁCSI, AUTÓ!:)
Válogatott is azért...


Több képet itt nem tudok csinálni, olyan tempóban hordja a cuccot a kosárba. Meglát valamit, leveszi, aszongya: ÓÓÓÓÓ, MAMA, JÓJÓJÓ! Mondom nem jó, ez szárítókötél, tedd csak vissza. Akkor a mérges arcával dobbant egyet, és bánatosan elsomfordál. Meg kell zabálni.

Igyekeztem pár neki való dologra rávezetni, ezeket majd szépen bemutatjuk, ha itt az ideje.
Meglett az autó is, csak máshova pakolták, már kezdtem aggódni, bár a Khaled egy körömreszelő készlettel is simán beérte volna. Itt végeztünk, hozta a csomagot. Őrjöngtünk egyet a galambokkal is...



Valamint megnéztünk egy kirakodó vásárt, sok szót nem érdemel, otthon is pont ilyenek vannak. Megcsodáltuk a mediterrán esőktől kizöldült növényzetet...



Hazafelé vettük az irányt, sajnos csak a 3. metróra fértünk fel, de nekünk a sínek nézése is elég szórakozás.
Voltunk az AB-ben is, ahol végre igényeltem törzsvásárló kártyát. Minden nap megkérdi a boltos, hogy van e kártya, gondoltam most már legyen:))) Majd kiderül mire lehet használni:)
Mivel még mindig nem esett, megnéztük a templomteret. Ugyanolyan lehangoló mint volt, a hinták is doszt bénák, de mi remekül szórakozunk magunkban. Ezek az örökzöld növények viszont tényleg megbuggyantak...


Sőt ez után még kenyeret is vettünk.
Mire hazakullogtunk, máris 6 óra volt. Így kell ezt csinálni:)))
Megvacsoráltunk, a manapság elengedhetetlen táplálék természetesen...



Végre az összes bolygó együtt, fürdés!!!!! Volt meleg víz, kedv, erő, idő...


És kisded játékai...


Altatni nem kellett!


Azt csak így elöljáróban közlöm, úgy fest holnap közösségi programunk lesz. Elmegyünk Marousiba a Golden Hall Play Groupjába, különösen azért, mert lesz egy magyar anyuka ott, akivel levelezünk. Papírzsepit készítsetek:)

3 megjegyzés:

  1. Jól van drágám, látom kezdtek magatokra találni. Azért azt az eprecskét legalább ne mutogatnád. Kiskahled édi. Dzsozsónak üzenem: Khaleddal semmi gond, a film csak két érzékszervünket engedi élvezkedni. És hol van akkor még Kiskhaled illata, a bőrének tapintása és íze? Ettől más csak. Nekünk mind az öt érzékszerünk érzékelni akarja őt. Sajnos ez így van.

    VálaszTörlés
  2. Megadom magam, igazad lehet, Gábi. Nekem máris súlyos elvonási tüneteim vannak. Azért örülök, hogy jó napotok volt, és Kiskhaled tényleg édi. Csak olyan távoli.

    VálaszTörlés
  3. Igen, mélységesen megértem, a kínjaitokat:) Még így is, hogy az én érzékszerveimet maximálisan kényezteti:) Ő is hiányol titeket. Pl.: ma a kis bábukkal játszottunk, aszongya: DEJDI, PÍZ, NÉNI! és általában, ha éhes, akkor a DZSODZSÓ, HAMM! felkiáltással jelzi.

    VálaszTörlés