Meglepetés lesz...

2012. május 25., péntek

Szokjuk a kerékvágást - Péntek 25.

Képbeszámoló következik, ma már volt mit olvasnotok. Megyek pirostésztát enni és megnézzük az 'Aludj csak, én álmodom' című filmet:).
Szeretjük a pénteket. Főleg, ha ilyen hamar eljön. Délelőtt részemről további gányolás, a fiúk őrjöngtek...


Hosszasan keresgélt míg megtalálta a megfelelő bukósisakot...


Mivel ilyen jól elvoltunk, kellett egy kis tortúra. Adri természetesen ebben is szakértő (nemrég géppel levágta egyik haverja haját!)...


Ennél több verzióban is próbálkoztunk, naná hogy én is kellettem hozzá. Kuled hamar ráérzett az ellenkezés ízére, élvezettel menekült...


2 óra megfeszített küzdelem és fogak csikorgatása után, ez már majdnem a végeredmény...


Itt már szerencsére elfáradt, habzsolt egy vedernyi borsóleveset jutalmul. Az időjárás nem teljesen egyértelmű számomra...


Ébredés után ejtőzik, szivar helyett gumi KUKÓ...


Én közben a konyhában ténykedtem. A növényeim csodával határos módon virulnak, a paprikánk szépen pirosodik...



Rendbe szedtem a konyhaszekrényt is, pat-pat nekem...


Ozsonna. Szerinte ez a lekváros kenyér...



A fellegek még mindig itt függöttek, de semmi sem történt, elindultunk sétálni. Gyors kör a Carrefourban, majdan a tér...


Lila virágokat gyűjtöttünk...


Játszottunk is két helyes gyerekkel, nekik is megtetszett az ügyködésünk. Kuled nagyon kedvesen megosztotta a játékait. Remélem nem csak véletlenül. A jutalma egy fagyi, amit ajándékba kapott a pékségben...


A macska otthon volt szerencsére. A szintén számára otthagyott friss halhoz nem nyúlt, a mi száraz eleségünket viszont vígan falatozta. Hülye ez?...



Igazán jó haverok, más gyerekek is oda szoktak jönni, de velük nem barátkozik. A Khaledet még portyázni is elkísérte...


Jótevő akad több is, egy nő hozott vagy egy fél kiló kaját. A jó részét meg is ette. Talán mégsem terhes, csak bélcsavarodása van...


Nehezen rángattam haza, de itthon már nem volt gond. Együttműködően vacsizott, fürdött, aludni tért. 

4 megjegyzés:

  1. Olyan hihetetlenül jófiús az új frizurájával, de jó lesz.
    A nyakra szorítós macskaetető mozdulat ismerős.

    VálaszTörlés
  2. Igen, egész komoly feje lett tőle. Szerencsére nem a haj teszi az embert és még mindig sátáni!:)

    VálaszTörlés
  3. Jó, jó! Nagyon nagyfiús, főleg abban a atlétában! :D

    VálaszTörlés