Meglepetés lesz...

2012. május 30., szerda

A piac a mi őselemünk - Szerda 30.

No lássuk, lássuk! Merre sodort minket. Leginkább a délelőttről, mert du. nem tudtam dokumentálni, mert egy L.F. Jóska vagyok.
Barátságos 7 órai ébresztővel jól indult a napunk. Ez nekem már tiszta hawaii:) Khaled remek formában volt, magát akarta nézni a tvben. 
Elindultunk Adrival, mert kellett a piacról ez-az. Ilyenkor mindig rájövök, hogy hülyeség szombaton menni. Alig akad ember, teljesen ráérünk, stb. Sőt ha Adri nincs ott, akkor bátran nézelődhetünk és fotózhatok is. Pl. az utódját, amint a földön pepecsel és egy öreg bácsi megsimogatja a fejét...


ill. amikor az ujját egy retkes lukba dugja, Athén egyik legretkesebb utcáján a piacfelé menet...


De nézni is tud, csak úgy...


Ez a piacozás tetszőleges időt kitöltő program. Ha ráérünk, felhívom a figyelmét a halas boltra. Jó lenne, ha leülhetnék az ajtóba kávézni, de ehhez nem elég üzembiztos...


Már a piacon, kinézte a narancsot valaki (szerintem félhajléktalan) kezéből...


Amíg falta, végre itt is körül nézhettem...


Életveszélyes a piacon, a cseresznyék megúszták, olajbogyót viszont lopott...


Itt vesszük a tojást, a néni irtó nagy arc. Mindig kérdezi, hogy ugye a gyereknek veszem és hogy szereti e a tojást. Csak rá kell nézni...


Az araboknál megpihentünk, egyiptomi testvéreinkkel barátkoztunk. Itt is sok érdekes egyiptomi portékát árulnak. Viszont még az elején szólt az eladó (nem azonos az üzlet tulajdonosával!:))), hogy ne itt vásároljunk, hanem a Kleopátrában. Lojális személyzet. A nagy barátságra tekintettel még dobozos üdítőt is kaptunk. Jó kör volt!...


Visszafelé én öngyilkos módon Monastiraki felé akartam menni, de Kuled ugyanarra vissza. És lőn, bár a halas boltnál sikerült kicseleznem. A zenélő trafikot viszont nem úsztuk meg...


Aztán pihengetett, kissé már be van csápolva. Hazamenni persze nem akart, végül vinni kellett...


Itthon már készen várt a spenót, amit ezúttal kiköpött. Minden második alkalommal eszi meg, de akkor tonnaszámra. Úgy kell neki. Maratoni alvás következett, volt mit bepótolni. 
Délután jöttek a felhők, dörgés, villámlás. Itthon vártuk, hogy mi lesz. Aztán lemerészkedtünk a boltba. Kár, hogy nem vittem pénztárcát. Újabb kör. Macskaetetés. Téren Jezaval botozás, kis labdázás. Kár, hogy nem vittem fényképezőgépet. Majd eleredt az eső. Először megbújtunk a templomnál, de nem akart elállni. Fiúk is kidőltek, főleg az enyém. Kár, hogy nem vittünk esernyőt. Bár a Kuled fergetegesen szórakozott, nem akart bejönni az esőről. MÉG, VÍZ! Hát ennyi az annyi.

5 megjegyzés:

  1. Pont tegnap beszéltük egy másik kisgyerekes ismerőssel, hogy a gyerekek valószínűleg nem olyannak érzik a spenótot, mint a felnőttek, ezért nem szeretik. Mázli, hogy Khalednek ez csak minden második alkalommal jut az eszébe :-)
    Pipi, hívtak már? Holnap letelik a két hét...

    VálaszTörlés
  2. Igen, ezzel mi van? Spenót: szerintem akkor eszi, ha kell neki vas. Ha nem kell, nem eszi. Ennyi!

    VálaszTörlés
  3. Megértek minden gyereket, aki nem komálja, magába én sem szeretem, mint főzelék, de joghurtos salátának, spenótos-kék sajtos tésztának, tejszínes-spenótos gnoccinak, vagy lasagna-ba nagyon is!

    VálaszTörlés
  4. Hát én még főzeléknek is megeszem a spenótot, mert azt is lehet isteni finomra. Méghozzá egy olyan személy receptúrája, aki sehogy sem eszi a spenótot, sőt a szagától is undorodik! Kuled meg egyszerűen bolond!:)))

    VálaszTörlés
  5. Nekem nem a főzelék íze, hanem az állaga és a látványa, ami nem szimpi. Bár még nem kóstoltam azt a bizonyos receptúrát...

    VálaszTörlés