Meglepetés lesz...

2012. május 25., péntek

EXTRA 3 - Május otthon

Furcsa dolog, hogy itt minden szánalmas pillanatunkat dokumentálom, az otthoni fergeteges bulik pedig a virtuális feledés homályába vesznek. Lássuk most főleg képekben, mi történt az őshazában.

Az indulásunk metálosra sikeredett, Kuled nyaktekercset játszott. A kezdeti döbbenet és halálfélelem után, időleges nyakmerevséggel megúsztuk. 

Itt már lábadozik, csak tudatában van szenvedéseinek...


Az ebédet még félkómásan is ellenőrzi...


Délután a reptéren már magabiztosan integet. Tolókocsit is felajánlottak az állapotára tekintettel, de jó volt neki így is...


Az utazás fáradalmait könnyen kiheverte, sokat segített a jó kis hazai koszt...


No meg a sorozatos szülinapi köszöntések...



Délután a ligetben folytattuk...


Újabb welcome party, méghozzá kerti...


Az ifjú padavan, próbálgatja mennyit kell híznia a rugiba, hogy ő is kitöltse a lavórt...


Egyből dolgoztatták is, azért a kis vízért..



Buliban nem volt hiány, az Anyák Napját is tisztességgel megültük...


Beépült a wekerlei maffiába...


Néha azért megpihent, ellenőrizte a forgalmat...


Jó hogy vannak sportos barátaink és igazi bukósisakok...


Függenek, de legalább az új tapéta megúszta...


Minőségellenőrként is debütált, Dudus mire menne nélküle?...


A lakás tökéletesen megfelel, csak bútorokat ne tegyetek bele...


MÍKKO padavan lépcsőmászásban is bizonyított...


Sok volt a feladat, jólesik a fészekben megpihenni...


Újabb megaprojekt, hogyan állítsunk meg egy izgága 10 hónapost? 
Csak körbe kell tekerni jó erősen...


Kompozíció...


Szerencsére van aki kettőjükkel is elbír...


Gyorsan eltelt a szabadság, feltöltődtünk az itteni "munkára". Köszönjük a remek programokat. Addig örvendjetek amíg lehet, augusztusban ugyanis vége a 3. szériának, non-stop fogunk boldogítani titeket:))).

5 megjegyzés:

  1. Annyira gáz, hogy ilyen fantasztikus részletes mindentfelölelő kimerítő posztra senki sem kommentelt. Lusták vagyunk. Főleg ebéd után. Majdnem mindenki meglátogat ugyan benneteket, de már alig várom, hogy visszagyertek. Addig pihenjetek rá az eljövendőkre. Gondolom ti is tudjátok milyen isteni dolgotok van... Kiskhaled haja nagyon rövid lett, de így igazi beach boy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó kedveském köszönöm! Biztos mindenki annyira elérzékenyült, hogy elállt a szavuk. Sebaj, megszoktam a mellőzöttséget:))))
      Teljes mértékben nyaralásra vesszük a figurát, bármi is várjon ránk ősszel, utánunk özönvíz. Remélem nem ránk:)))

      Törlés
  2. Mentségemre legyen, hogy csütörtök óta nem értem rá blogot olvasni. Az eseményeket majd kifejtem máshol... Különben én biztos írtam volna valamit. Például azt, hogy nagyon jó, hogy otthon is fotóztál, de hol van a dance video??? Anélkül nem teljes a beszámoló. Legalább nyomd fel a youtube csatornára. Köszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a bejegyzés az én figyelmemet is elkerülte, de most pótoltam hiányosságaimat és elolvastam az új írásokat. Jó kis összefoglaló ez az itthoni időkről, szuperek a képek.

    VálaszTörlés
  4. Na én is itt vagyok! Szuper képek :-)

    VálaszTörlés