Meglepetés lesz...

2012. május 27., vasárnap

Esőnap, vicceskedünk - Vasárnap 27.

Ma sem írok hosszan, ti úgyis hosszú hétvégéztek. Nekem pedig pókerpartim lesz a teraszon és még ki kell vágnom a játékpénzeket:). 
Sajnos nem volt ma strandidő, így a várva várt csobbanás elmaradt. Nem szomorkodtunk, mert még mindig rengeteg itt a tennivaló és egymást is elég rokonszenvesnek találjuk egyenlőre. 
Még én is emberszámba vehető vagyok, ha megfelelő reggelit tálalok...


Délelőtt még reménykedtünk, rohamtempóban készült a rakott krumpli. A fiúk a pékségbe mentek, hogy legyen a strandra ropogós kenyerünk. Útközben feltankolták az állapotos macskát is, univerzális a téma...


Sőt még terasztakarításra is futotta az erőnkből. Ilyen segítséggel mondjuk nem nehéz. Lábán megcsodálható az új strandcipő...


Ördögi dolgokat művelt a slaggal...


A rakott krumpli joghurttal is finom, de a legnagyobb dobás az esztergomi kolbász. Végre ez is eljutott a címzettjéhez és mondhatom fergeteges fogadtatásban részesült. 6 párból alig sikerült egy szálat megmenteni ehhez az ebédhez. Adri el van tőle ájulva, ezúton is nagyon köszönjük...


Kuled pukkadozva aludni tért, mi az eget kémleltük. Látványra nagyon szép, de strandoláshoz kevéssé praktikus zivatarfelhők gyűltek. Elengedtük a kérdést, lesz még elég alkalmunk. Kárpótlásul hozzákészültem egy adag mazsolás kalácshoz. Ébredés után a munka frontja helyett, gyorsan beburkolta a maradék EBÉt. Gyorsan eldugok még egy kolbászt, mert anélkül nem tudok csinálni többet...


A délutánt fergeteges bulival töltöttük, tényleg jó formában voltunk. Volt ének és tánc, Adri még nem látta az otthon kifejlesztett mozgáselemeket, hát lefordult a kanapéról. Most a riszálást gyakoroljuk. Rajzoltunk is, Ő halat és BOGÓt (gombolyag), én repülőt természetesen. Adri CICIS MAMÁja röhögőgörcsöt okozott bizonyos kétéveseknek. Az alábbi videó békaugrásnak indult, majd a családunkban uralkodó bábeli viszonyokat örökítette meg...


Khaled a 'Papa fen?' videó kezdésére vár. A telefon és mackó a koreográfia része. Sajnos annyira röhögtem, hogy a videó értékelhetetlen lett..


A csúcspont a bújócska volt. Adri bújt, mi kerestük. Erre jó egy ekkora lakás, többször még én sem találtam Adrit:). 
Hát így ment ez estig, remek kis nap volt. Holnaptól taposómalom, de lesznek programjaink. Tartsatok velem!:). 

3 megjegyzés:

  1. Nincs is ehhez mit hozzáfűzni, látom, hogy fergeteges a kedvetek, csak akartam írni, hogy tudd, olvasok én szorgosan.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jó a hangulat ott délen! Öröm látni, hogy mulattok! Itt is minden ok. Ágnes hazatért, mi átköltöztünk. Holnap megpróbálom összefoglalni az elmúlt napok eseményeit. Szép álmokat!

    VálaszTörlés
  3. én is rakott krumplit csináltam a napokban, mautner zsófi félét. hogy ez az étel mennyi kosszal jár, sokadszorra is meg tud lepni.

    VálaszTörlés