Meglepetés lesz...

2012. május 25., péntek

Season 3, Episode 1. - Csütörtök 24.

Szerda este fáradtan és a család újraegyesítésének nemes gondolatától eltelve, nem foglalkoztam a lakásunk állapotával. Adri a nagyszobát rendbe szedte a tiszteletünkre, a többi csak nappali fénynél tűnt durvának. Semmi gond, erre számítottam. 6 adagot kimosni úgyis gyerekjáték, a fürdőt pedig minden este sikálhatom, míg a Khaled lubickol:). Az áprilisban búcsúebédnek szánt fasírt maradéka azért engem is meghökkentett. Épp a minap dicsértem a hűtőnket, hát tényleg le a kalappal. Egy SANYO II-esből már rég kimászott volna, és álmában támad Adrikára. Ebben a csodahűtőben szinte virgoncan köszöntött több hasonlóan élemedett korú társával egyetemben.
Szóval van mit csinálni, unatkozni pár napig nem fogok. 
Kuled lelkesen ébredt és szinte azonnal sétálni óhajtott. Első utunk természetesen a kávézóba vezetett, mintha puskából lőtték volna ki. Frappé és némi cukorka, helyreállt a világrend.
Itthon Apjával teljes repertoárjukat végigjátszották, aztán hamar aludni tért.
Délután folytattam a gigászi küzdelmet az élhető környezetért, Khaled bicajozott, legózott, illetve a teraszon szórakázott. Az időjárás felhős de kellemes, átvezetésnek pont megfelel. A Khaled később megéhezett és PIZZA-t rendelt. Megkapta, minimál verzióban. A hűtőnek több napig pihenni kell, addig nem vásárolunk:)))...


A csavarhúzó mindenesetre nála van...


A délután további részére épp elég volt kocsi nélkül indulni a boltba. A 2 órás kör alatt ellenőriztünk minden fát és bokrot, csatornafedőt, repedést. Járműveket és boltokat. Az üres telek cicájánál nagy újság van, bekapta a legyet. Igyekszünk vele törődni, nehogy hiányt szenvedjen valamiben a kedves anyuka. Nagy műsor lesz, remélem odapottyantja a kicsiket, Kuled még nem látott ilyesmit.
Hamar kidőltünk, újabban szokásos műsor lefekvés előtt: pisi, kaki, orrfújás, diffúz fájdalmak, szomjúság. MAMA TÜCCS, ODA! A végén már nem volt ereje mást kitalálni, békésen elszundított.

2 megjegyzés:

  1. A pizza nem is olyan mini. Én arra értem haza Cannes-ból, hogy be van vásárolva és rend van! Azóta már nem, mert én hazajöttem, kipakoltam, csináltam sok szennyes edényt. Persze 10 nap az nem olyan sok... de azért nem semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább a feltét szegényes, mert nem volt itthon semmi.:)
      Hát igen, én is mindig megkapom Adritól, hogy ő milyen szépen rendet tart. Persze, ha egyedül van nem nehéz:))) Egy gyöngysorral persze más a helyzet!:)

      Törlés